Ga naar inhoud

Vreemde beveiligingswaarschuwing


Aanbevolen berichten

Hey! Abbs,

Zie in bijlage de twee gevraagde bestandjes.

 

( Ik begrijp dat ik in de toekomst, en dat was ook zo al in het verleden, steeds gevaar loop om op diezelfde site terecht te komen, maar dat zijn nu eenmaal "de gevaren van de stiel", en die moet ik erbij nemen dan maar... Ik heb in ieder geval die site genaamd FS2004 SCENERY: CANADA  genoteerd en probeer zelf die te vermijden, en ook de analoge sites die mogen verschijnen als ik zoek naar een scenery van een ander land... Maar als we ze op een of andere manier kunnen blokkeren, dan kan ik misschien onoplettendheid bij 't zoeken voorkomen.))

 

Groeten

Jive1 - Belgium

ckfiles.txt

scan_180609-101303.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

 

Ik zie dat je illegaal programma van adobe gebruikt: badobe premiere pro cs5 deze kan ook voor je problemen zorgen.

 

Dan over een website blokkeren (ik heb er geen ervaring in maar lees het volgende eens door)

 

Met Ouderlijk toezicht van BullGuard kun je de toegang tot verdachte websites blokkeren, ...
https://staging.bullguard.com/support/product-guides/internet-security/guides-for-current-version/parental-control?lang=nl-nl

parent control software: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4027332/microsoft-account-block-inappropriate-websites-windows-10-xbox-one kan je gebruiken:
Anders zoeken op "Website blokkeren in mijn browsers" zodat je ze in je browser kan uitzetten.

 

Doe nog eens de volgende scan (neemt een hoop tijd in beslag houd daar rekening mee).

 

Download de ESET Online Scanner naar je bureaublad.

Eset Online Scanner uitvoeren.

  • Dubbelklik op "esetonlinescanner_enu.exe", "Terms of use" opent vink daar "Download latest version of ESET Online Scanner" aan.

  • Klik vervolgens op de knop "Accept", wanneer u een melding krijgt van het Gebruikersaccountbeheer staat u dit toe.

  • "Computer scan settings" opent, vink daar "Enable detection of potentially unwanted applications" aan.

  • Klik op "Advanced settings", zorg dat daar de volgende items zijn aangevinkt.

    - Enable detection of potentially unsafe applications
    - Enable detection of suspicious applications
    - Scan archives
    - Enable Anti-Stealth technology
    - Clean threats automatically

  • Let op: Schakel nu eerst je eigen virusscanner uit, het scannen met Eset gaat dan sneller. ( zet deze na de scan weer aan)

  • Klik op "Scan", deze scan kan geruime tijd in beslag nemen en gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.

Na het scannen:

  • Als er niks word gevonden klik op "Finish", het scherm "Thank you for trying Eset Online Scanner" mag je ook sluiten.

  • Zijn er bedreigingen gevonden klik dan op "Show list of results", klik op "Save to text file.." geef als Bestandsnaam "Eset.txt" en plaats het op je bureaublad.

  • Klik vervolgens rechts boven op "X" (de bedreigingen zijn dan verwijderd), het scherm "Thank you for trying Eset Online Scanner" mag je ook sluiten.

  • Voeg het logbestand met de naam "Eset.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Goeie morgen Abbs,

In bijlage het tekstbestandje zoals gevraagd.

De scan heeft inderdaad zéér lang geduurd, omdat ik onder andere een harde schijf heb van 1,5TB, en die staat goed halfvol met Flight Simulator software in zip pf rar bestanden. Omdat het zo lang duurde ook heb ik moeten onderbreken door mijn pc tijdelijk in stand-by te zetten, en nadien te laten verder scannen. Ik weet niet of dat een goed idee was?... Maar ik kon die moeilijk onbeheerd achterlaten terwijl ik van huis weg was.

( Kan jij me trouwens zeggen hoe ik ervoor kan zorgen dat die pc niet 'vanzelf' in stand-by gaat na een bepaalde tijd werken zonder verdere activiteiten behalve bijvoorbeeld dat scannen? )

Noteer, het programma Eset heeft automatisch de gevonden threads gedeleted....

Groeten

Jive1 - Belgium

 

Eset.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Hier kan je alle instellingen aanpassen:

Open Energiebeheer: Windows 10: selecteer Start en vervolgens Instellingen > Systeem > Energiebeheer en slaapstand > Extra energie-instellingen. ...

 



Noteer, het programma Eset heeft automatisch de gevonden threads gedeleted....

Dat klopt er zijn lelijke besmettingen verwijderd,waaronder een HackTool die zeer gevaarlijk zijn en aangeraden word om die niet meer te gebruiken.

Ik weet niet of je betalings- acties doet maar dat is dan zeer gevaarlijk, hoe gaat het nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, Abbs,

 

Momenteel gaat alles wel goed. Ik vermijd zoals ik al zei om nog op die beruchte site te gaan zoeken, en hopelijk blijft alles dan goed lopen. Als ik echt nog problemen ondervind, dan meld ik het wel. Hopelijk hoeft dat niet meer...

Groeten

Jive1 - Belgium

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Kijk  het twee dagen aan en doe dan de laatste stap:

 

Met het onderstaande tool ruim je de meeste gebruikte tools op:

 

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet een vinkje  voor het volgende item:

  • Remove disinfection tools

 

59d6689e080a8-Screenshot-2017-10-5_Delfi

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.

Note: Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.

Maak ook een nieuw herstelpunt (als je die aan heb staan) Handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.