Ga naar inhoud

System Retore Windows 10 werkt niet meer


james48

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zeer vermoedelijk Asus sonic software de boosdoender.

Als je geen aparte geluidkaart hebt dan kan je beter Asus Sonic software verwijderen in configuratiescherm / programma en onderdelen.

Je kan verder werken met realtek software. (dat is meest gebruikte soort doch je moet dat eens kijken in configuratiescherm / realtek

 

Zelf heb ik een aparte geluidkaart van Asus maar dat programma heet ASUS Essence STX II Audio Device

 

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Stegisoft, ik heb inmiddels mijn PC gegevens aangepast vanwege vernieuwingen. 

 

Inmiddels heb ik de noodzaak om mijn systeem te herstellen opgelost, maar ik weet uit eerdere ervaringen dat een "System Recovery"

echt eens nodig kan zijn dus wil ik het graag oplossen. :winked:

Ik heb deze kwaal in mijn vorige computer ook eens gehad en dat is toen gelukkig door een medewerker van PC Helpforum opgelost, ik kan deze Topic helaas niet meer vinden...

 

Ik gebruik de Sound Blaster Z geluidskaart die verder goed werkt, heeft deze kaart iets met "Asus Sonic software" te maken svp?

aangepast door james48
Link naar reactie
Delen op andere sites

Totaal niet want uw geluidkaart is van creative

Ja dat klopt.

Het nieuwe moederbord "Asus Rog Strix Z370-E Gaming" heeft wel een goed geluidsysteem heb ik gelezen.

 

Bedoel je misschien dit topic?

Dat is inderdaad de goede Topic die toen goed werkte.

 

Maar ik heb nu een grote Upgrade laten uitvoeren incl. MOBO en Grafische kaart, alleen de SSD kaart op C:\ en de overige HD's zitten er nog in en 

Windows 10 werkte gelukkig nog.

 

6974-james48-.url

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Stegisoft, ik ga er over nadenken om evt. de geluidskaart te verwijderen en gewoon het geluid vanuit het mobo te gebruiken...

 

Ha Porrelaar, ik heb het zelf niet gedaan, ik denk dat dit komt vanwege het antwoord van Kweezie Wabbit...

 

James48

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-6-2018 om 13:14, james48 zei:

Dank je wel Stegisoft, ik ga er over nadenken om evt. de geluidskaart te verwijderen en gewoon het geluid vanuit het mobo te gebruiken...

En het resultaat is...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.