Ga naar inhoud

desktop start niet door nieuwste poging


dspark7

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, stegisoft zei:

Ik dacht dat je nog niet gedaan had.

 


heropstarten heb ik nog niet durven doen

Waarom durf je dat niet? omdat hij dan 9 op de 10 niet wil doorstarten.

Je durf wel computer uitzetten en weer aanzetten? nee wel in slaapstand al dagen.

Herstarten is precies hetzelfde met het verschil dat de computer niet moet aanzetten.

 

Het is nu met de computer? daarom staat er dat ik nog niet durf heropstarten omdat er tot nu toe nog niets meer is gebeurd dan die mappen leegmaken.weet niet of dat al voldoende zou zijn.

Is er een verbetering? ik wachtte nog even af of je nog meer dingen wilde veranderen voor ik een herstart probeer.

Heb je ondertussen update ontvangen na opruiming van mappen DataStore en Downloadweet ik niet zeker.als ik op geschiedenis kijk van updates blijft die pagina ook al blanco nu. 

 

 

Schermafdruk 2018-06-13 14.09.33.png

aangepast door dspark7
Link naar reactie
Delen op andere sites

allee deze update van ms ziet er veelbelovend uit. zal deze eens proberen

june 12, 2018—KB4284835 (OS Build 17134.112)

Applies to: Windows 10 version 1803

 

Improvements and fixes


This update includes quality improvements. No new operating system features are being introduced in this update. Key changes include:

  •  
  •  
  • Addresses an issue that caused the system to start up to a black screen. This issue occurs because previous updates to the Spring Creators Update were incompatible with specific versions of PC tune-up utilities after installation.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is gewoon de nieuwe update je je gewoon krijgt.

Dat is een correctie update van vorige update's dat bij sommige probleem geeft.

 

Nota: het is helemaal niet goed dat je dagenlang in slaapmodus zet.

Regelmatig opnieuw opstarten voorkomt veel problemen want update doet Windows 10 meestal buiten Windows om en dat is bij opnieuw opstarten en bij sluiten en opstarten.

 

Ik heb vandaag automatisch de versie 17134.112 gekregen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.