Ga naar inhoud

Foto's van mobiel naar PC met Windows 10 lukt niet meer


Zoa

Aanbevolen berichten

Nog een tip:

 

Klik op het zoeken icoon dat je naast de startknop ziet.

Typ in het zoekenvenster energiebeheerschema , selecteer in het resultatenvenster energiebeheerschema bewerken.

 

2018-06-29_07h59_14.thumb.png.3615a0e43fafdf54504869f5720915c0.png

 

In het scherm dat je dan krijgt klik je op Geavanceerde energie- instellingen wijzigen.

 

2018-06-29_07h59_30.png.18b50db131b0d74d6d504dd2efb8569f.png

 

In het volgend scherm ga je naar USB- instellingen -> instelling voor selectieve USB-onderbreking.

 

Verander de instelling naar uitgeschakeld. Klik op Toepassen en Ok.

 

2018-06-29_08h01_29.png.a65c0f5c69e56b6bdea9f0bfe5ba31b4.png

 

Lost dat het probleem niet op zet de instelling dan terug naar ingeschakeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Theo2602 zei:

Heb jij je Samsung al eens naar fabrieksinstellingen terug gezet? Vaak helpt dat, natuurlijk moet je dan al je apps terug installeren

 

Eerlijk gezegd zie ik dat niet zo zitten, @Theo2602

Door eerdere ervaringen hiermee, doe ik dat liever niet, maar dank voor het meedenken!

Overigens heb ik in de tussentijd het Samsung-forum bezocht en daar hebben ze geen oplossing gevonden tot nu toe.
Als er een oplossing komt van hun kant, laat ik het hier weten, hoor!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst vind ik bij de zoek-knop(rechts naast de startknop) op de PC geen energieschema, maar wel energiebeheer en energiebeheerschema e.d., dus die heb ik aangeklikt.
Bij de laatste afbeelding van je stond de instelling van selectieve USB-onderbreking op 'uitgeschakeld'.
Ik heb het nu de ingeschakeld en ik zal de PC opnieuw opstarten en je de uitslag geven.
Dank je @clarkie!
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jij al eens op andere PC of laptop getest? Ik ben geen held in die diengen, maar  normaal kan jij je opgeslagen afbeeldingen toch lezen? Og juister gezegd, alle programma's?

Waar worden je foto's opgeslagen? Op het eigenklijke 'geheugen', of zoals bij mij, op een extra SD kaartje?

 

aangepast door Theo2602
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Zoa zei:

Allereerst vind ik bij de zoek-knop(rechts naast de startknop) op de PC geen energieschema, maar wel energiebeheer en energiebeheerschema e.d., dus die heb ik aangeklikt.
Bij de laatste afbeelding van je stond de instelling van selectieve USB-onderbreking op 'uitgeschakeld'.
Ik heb het nu de ingeschakeld en ik zal de PC opnieuw opstarten en je de uitslag geven.
Dank je @clarkie!
 

Je doet niet wat clarkie je gevraagd heeft. Lees zijn advies eens aandachtig opnieuw!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, droske zei:

Je doet niet wat clarkie je gevraagd heeft. Lees zijn advies eens aandachtig opnieuw!

Ja hoor @droske, ik heb precies gedaan wat @clarkie vroeg. Zie de afbeelding!
Anders had ik immers niet dezelfde afbeeldingen op mijn scherm gekregen, zoals hij heeft afgebeeld. Dus zeg nou niet dat ik dat niet gedaan heb.
De instelling van selectieve USB-onderbreking staat nu op 'ingeschakeld', zoals in zijn voorbeeld wordt weergegeven, maar het stond op uitgeschakeld.

Alles afgesloten en opnieuw opgestart en de instelling de instelling van selectieve USB-onderbreking staat nog steeds op ingeschakeld, maar helaas geen positief resultaat voor wat betreft de foto's overzetten naar de PC.

 

USB niet herkend.jpg

2.jpg

aangepast door Zoa
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Theo2602 zei:

Heb jij al eens op andere PC of laptop getest? Ik ben geen held in die diengen, maar  normaal kan jij je opgeslagen afbeeldingen toch lezen? Og juister gezegd, alle programma's?

Waar worden je foto's opgeslagen? Op het eigenklijke 'geheugen', of zoals bij mij, op een extra SD kaartje?

 

Ja, op de laptop heb ik helaas hetzelfde resultaat @Theo2602.

Nee de Samsung S6 heeft geen apart geheugenkaartje.
Het staat gewoon onder DCIM bij de bestanden van de S6.

Tot een half jaar geleden heb ik het altijd gewoon kunnen doen, het mobieltje werd door de PC gezien als externe harde schijf.
Dus ik kon alles gemakkelijk overzetten naar de PC.
Via mijn verkenner van de PC, kon ik de bestanden inzien, als de S6 via de USB verbonden was met de PC of laptop.

Dus het moet écht aan één van de updates liggen, van de PC met Windows 10 of aan een update van de S6.
Overigens kan ik niets meer overzetten naar de PC via de USB van de Samsung, ook geen bestanden.

Kortom kan ik op de PC mijn S6 geheel meer inzien.
Hopelijk is dat een antwoord op je vraag.

 

aangepast door Zoa
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Zoa zei:

Hieronder staat hoe het zou moeten gaan volgens de gebruiksaanwijzing van Samsung.
Echter in mijn meldingenvenster staat er helemaal geen "Media-bestanden overdragen via USB".

Als ik het goed heb gevolgd: na het aansluiten van de Samsung S6 aan de pc, swip het scherm naar beneden vervolgens aanvinken: "aangesloten als media apparaat"

 

Je zou ook de Samsung S6 moeten Unlocken & Automatische slot op NOOIT zetten, vóórdat je de Samsung S6 aansluit aan de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, iEscape zei:

Als ik het goed heb gevolgd: na het aansluiten van de Samsung S6 aan de pc, swip het scherm naar beneden vervolgens aanvinken: "aangesloten als media apparaat"

 

Je zou ook de Samsung S6 moeten Unlocken & Automatische slot op NOOIT zetten, vóórdat je de Samsung S6 aansluit aan de pc.

Als ik naar beneden swipe op de S6, na het aansluiten van de S6 aan de PC, staat er geen "aangesloten als media apparaat".
Er staat op de S6 alleen opladen via kabel.
'Unlocken & Automatische slot op NOOIT ' Hoe doe ik dat @iEscape?
 

aangepast door Zoa
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.