Ga naar inhoud

Foto's van mobiel naar PC met Windows 10 lukt niet meer


Zoa

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden, Zoa zei:

Ik heb nu een foto gemaakt van het meldingenvenster met mijn fototoestel, vervolgend het snoertje gezocht en in de PC gestopt.

Is het ook niet een misverstand?

Als ik zo lees, veeg je eerst het scherm dan pas de smartphone aansluiten aan de pc.

 

Volgens de uitleg van clarkie zou je eerst >> Sluit je smartphone aan op je computer moeten doen.

En dan pas Veeg Van boven aan je scherm iets naar beneden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, iEscape zei:

Is het ook niet een misverstand?

Als ik zo lees, veeg je eerst het scherm dan pas de smartphone aansluiten aan de pc.

 

Volgens de uitleg van clarkie zou je eerst >> Sluit je smartphone aan op je computer moeten doen.

En dan pas Veeg Van boven aan je scherm iets naar beneden.

 

 

Nee hoor.  Ik heb het ook al zonder de beveiliging geprobeerd. Het heeft tot nu toe geen van allen effect. Dus als jullie het niet erg vinden, ga ik nu eerst weer de avast aanzetten.

Als ik van boven naar beneden veeg staat er het plaatje van hierboven! Dus alleen opladen.

aangepast door Zoa
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, clarkie zei:

ter aanvulling van mijn vorig bericht vond ik ook onderstaande vreemde oplossing, je moet wel even door scrollen om tot bij de oplossing te komen:

 

https://community.t-mobile.nl/samsung-362/samsung-s6-koppelen-met-pc-lukt-niet-276570

Ik ben deze link van @Clarkie aan het lezen, maar wat is 'device manager' ook weer in het Nederlands?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.