Ga naar inhoud

Foto's van mobiel naar PC met Windows 10 lukt niet meer


Zoa

Aanbevolen berichten

Soms weet ik ineens de Nederlandse woorden niet meer.
Het is ook een gebruiksaanwijzing van niks. Ik zoe k op het woord 'apparaatbeheer' en Samsung zegt in zijn handleiding doodleuk: geen resultaten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Zoa zei:

Bij apparaatbeheer op de PC staat geen Samsung i.i.g.
Dan ga ik het apparaatbeheer nu zoeken op de S6

Ik was te laat met het aanpassen van mijn bericht.
Bij apparaatbeheer op de PC staat geen Samsung i.i.g.
Er staat wél onder apparaatbeheer op de PC bij Universal Serial Bus-controllers één 'onbekend USB-apparaat(verzoek voor apparaatdescriptor is mislukt)'.

Dan ga ik het apparaatbeheer nu zoeken op de S6, als ik weet waar ik die kan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Zoa zei:

Nogmaals @clarkie
Dat staat er niet..... er staat geen opladen via USB en ik heb daar ook geen opties meer.
Waarom geloven jullie mij nou niet?
Ik heb nu een foto gemaakt van het meldingenvenster met mijn fototoestel, vervolgend het snoertje gezocht en in de PC gestopt.
Dus nu naar hier dan maar.
 

DSC_3249.JPG

 

 

Op mijn smartphone staat er "dit apparaat wordt opgeladen via USB" en "tik voor meer opties".

 

Op die van jouw staat dat er inderdaad niet maar er staat wel "opladen via kabel"...... dat is via USB.

Kan je in dat vak klikken en krijg je dan nog opties? hoogstwaarschijnlijk niet maar niet geschoten is altijd mis .

 

2018-06-30_09h51_13.png.be1b9be59ab8c4f0824020eb83af1884.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eerst nog even naar vorig bericht. Zorg ook dat de aansluiting op je smartphone waar je de USB kabel in moet pluggen proper is, dus geen stof e.a. aanwezig.

 

Heb een site gevonden waar in beeld wordt uitgelegd hoe je de USB opties kan aanpassen, bij jouw zou dat dus niet meer lukken: https://support.bell.ca/Mobility/Smartphones_and_mobile_internet/Samsung-Galaxy-S6.how_to_change_the_usb_connection_options_on_my

 

Indien bovenstaande niet lukt zou je in je smartphone naar Developers options moeten gaan maar die moet je eerst nog activeren.

 

Ga naar instellingen-> telefooninfo.

Klik 7 keer op Build-nummer.

Nu zou je in het instellingen menu de optie developers options moeten terug vinden. Activeer die optie. Volledige uitleg vindt je terug in de links hieronder.

https://android.stackexchange.com/questions/124917/where-is-the-developer-options-in-the-settings-on-the-s6

 

Dan moet je de USB configuratie aanpassen, bijvoorbeeld ook een vinkje zetten bij PTP.

Alle uitleg en afbeeldingen in punt 15 bij volgende link:

https://android.gadgethacks.com/how-to/15-reasons-unlock-developer-options-your-android-0164319/

 

 

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.