Ga naar inhoud

wifi probleem


lowie12

Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bij Asus zelf vind ik ook geen drivers voor je wifi adapter.

 

Wordt de adapter normaal weergegeven in het apparaatbeheer?

Ga naar start en typ Apparaatbeheer in het zoekvak.

Klik met de rechtermuisknop in de lijst met zoekresultaten op Apparaatbeheer en klik dan op Als administrator uitvoeren om te openen.

Dubbelklik op netwerkadapters.

Dubbelklik op de wifi adapter.

Ga dan naar de tab stuurprogramma en klik op de knop bijwerken.

Laat op het web naar updates zoeken en als er een update gevonden word, mag je die installeren.

Herstart daarna de laptop en kijk of het iets heeft verbeterd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik je raad ga volgen kweezie wabbit ik ben aan het kijken geweest en heb een gezien netgear type WNDA3100 mps daar ik daar niets van ken kan je mij hierin advies geven er staat 300MBit/S de vraag is dat goed En is dat gemakkelijk te installeren ,

Ik dank bij voor baat,

Lowie12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koop een Wireless AC versie want dat is de nieuwste norm want tegenwoordig hebben router AC signaal en dat is veel sneller dan 300 Mbps.

AC router hebben 2 signalen gelijktijdig: 2.4 GHz en 5.0 Ghz

Bij 5.0 GHz kan je veel sneller downloaden tot wel 1300 Mbps naar gelang het merk en uiteraard ook de prijs.

Linksys is ook een goed merk.

Heb je Proximus, Scarlet of Telenet dan heb je ook AC router tenzij je nog een oude toestel hebt.

 

Nota: AC usb-wifi kan je ook verbinden met N signaal toestel zoals router, powerline met wifi enz.

 

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.