Ga naar inhoud

windows lijkt weg na update windows


mondeogeer

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal mijn naam is gerard en ik kwam op dit forum terecht na wat rond klikken op het internet was opzoek naar een oplossing voor de computer van mijn zoon. deze blijft hangen in een update van windows. de update opzich lijkt al heel vreems en begint met hallo laat alles aan ons over controleren of apps klaar zijn voor gebruik en dan bijna klaar. zodra dit in beeld komt dat komt het bureaublad met aleen de prullenbak.links onder windows logo vergrootglas,taakweergave en rechts personen,batterij netwerk met rood kruisen geluid verder actuele datum en tijd en meldingen eigenlijk kan ik alleen via taakweergave nieuwe taak uitvoeren aanklikken en ik zie dan daenlijk alles nog wel op de schijf staat. ik kan helaas niets selecteren. wie kan mij misschien verder helpen,natuurlijk als jullie meer informatie nodig hebben dan probeer ik die zo volledig mogelijk te geven.

 

met vriendelijke groet Gerard

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dit lijkt mij een infectie doe het volgende eens:

 

Open taakbeheer > klik links boven op "Bestand"

Klik op " Nieuwe taak . " Typ " cmd " en druk op " Enter ". Dit opent de opdrachtprompt .
Type explorer en klik op enter wat opent er nu bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste abbs, er opent helaas niets. in beeld komt C:\windows\system32>

 

midden in beeld verschijnt een fout melding    er is geprobeert te verwijzen naar een token dat niet bestaat    als ikdan op ok klik dan komt de zelfde melding maar dan met de toevoeging shell:::{52205fd8-5dfb-447d-801a-d0b52f2e83e1}

Groetjes gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Wat ook nog het probleem kan zijn is dat de update nog niet klaar is, laten we dat eerst testen.

Doe het volgende, start je pc opnieuw op en laat hem rustig alles opstarten hierna wacht je (minimaal een halve dag) en kijk je aan of de pc verder gaat met die update.

Het kan zijn dat de pc bezig is met de nieuwe versie update en dat kan wel eens een aantal uren duren voor alles weer door draait.

Als dit niet gebeurt meld je je eigen weer, maar wacht eerst dit even af :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste abbs & falstring,

Hij blijft zeker hangen in de update. de computer gestart zoals gevraagd ,gaat dan naar inlog bureaublad en na aanmelding begint de update. deze begint met de tekst Hallo. er staan updates voor u klaar,laat alles aan ons over,deze updates maken online veiliger,controleren of updates klaar zijn,bijna klaar na deze zin komt een foutmelding C:\windows\system32\config\systemprofile\desktop is niet beschikbaar.als de locatie op deze pc is,zorg er dan voor dat het apparaat of station is verbonden of de schijf is geplaatst en probeer het vervolgens opnieuw.als de locatie zich in het netwerk bevind,zorg er dan voor dat u met het netwerk of internet bent verbondenen probeer het vervolgens opnieuw. als ook dan de locatie niet kan worden gevonden,is die mogelijk verplaatst of verwijdert.

 

Denk zelf dat hier het probleem ligt,internet werkt helaas ook niet meer en kan ik niet selecteren alleen vliegtuigstand kan ik aanklikken ik zie dan dat hij de router wel ziet. als ik via taakbeheer en dan nieuwe taak uitvoeren bladeren selecteer dan zie ik dat alles er nog is ,alle bestanden ,windows,eigen mappen geinstalleerde spellen etc. ik kan er alleen niet bij.

 

Groetjes gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

inmiddels zelf even wat geprobeert. ik heb de computer rechtsstreeks aangesloten met een kabel aan de router.wat er gebeurt is dat het gehele bureaublad laadt (het lijkt dus of hij het laatste gedeelte van de update nu heeft meegepakt) ik kan zelfs de bestanden selecteren en openen. in beeld komt een foutmelding  sihost.exe.systeemwaarschuwing   als ik dan op ok klik dan komt er in beeld unknow hard error als ik dan weer op ok klik dan komt er in beeld  explorer.exe.systeemwaarschuwing. klik ik op ok dan volgt er een zwart scherm waarin alleen de cursor te zien is,wel lijkt hij nog steeds iets te laden, laat het maar even draaien

 

groetjes gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.