Ga naar inhoud

Virtual disk service


tolhansen

Aanbevolen berichten

Goedemiddag 

 

Bedankt voor de drivers, ik heb ze geïnstalleerd maar de laptop laat de HD nog niet zien in de verkenner maar wel in apparaat beheer onder schijfstations. Als ik kijk bij instellingen en bluetooth en andere apparaten laat dit de HD ook zien. In Wd utilities blijft het programma vragen om een WD HD aan te koppelen ook al is deze via de USB van de laptop verbonden met de HD.

 

Moet ik nog een extra handeling doen?

 

Mvg

Knipsel3.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Goedemiddag

 

Ik heb alle acties uitgevoerd, jammer genoeg heeft dat niet geleid tot resultaat

 

Ik zie de HD wel in apparaatbeheer en bij instellingen het blauwe indicatuelampje brand wel alleen in de verkenner en in WD utiliities zie ik hem nog altijd niet.

Ook een andere USB poort heb ik geprobeerd, is er ook een manier om te bekijken of het apparaat nog wel correct werkt?

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Goedenavond 

 

Ik heb geprobeerd om op 2 andere laptops de HD aan te sluiten maar ook daar geen resultaat Ook het tijdelijk uitschakelen van firewal en virusscanner geeft geen resultaat.

 

Misschien is het tijd voor een nieuwe HD. Is er een manier om data die op de WD HD staat toch terug te verkrijgen?

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Garantie kan ik niet geven maar laatst had ik op een SSD ook dat probleem.

Ik had het toen opgelost door op een laptop met Linux aan te sluiten en kon toen alles zien.

Daarna probeerde ik weer terug in Windows en dat lukte niet tot ik aansloot op usb 3.0 poort en toen kon ik wel zien.

Je kan proberen met Linux live zoals Ubuntu iso op usb-stick te zetten met Rufus (klik) en daarmee de computer opstarten.

Wel in de bios usb-stick als eerst boot instellen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen bedankt voor je antwoord

 

Ik ben hiermee aan de gang gegaan

 

Bij keuzes krijg ik alleen te zien bij opstarttype free dos of niet bootable bij clustergrootte staat dan 16 kilobytes standaard is dat dan goed?

 

Als ik het prgramma heb gedownload vraagt het als ik op Rufus.exe klik op een gegeven moment om een iso bestand die ik dan niet niet kan vinden

 

Wat wel kan zie je in het 2e bestandje wat ik heb toegevoegd

 

Mvg

Rufus2.JPG

Rufus1.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.