Ga naar inhoud

Harde schijf defect traag opstarten


Ype

Aanbevolen berichten

Ai, dat is het niet goed.

Normaal gezien zou het meteen koppelen.

Seagate heeft herstelsoftware doch ik zelf heb het nooit getest doch gezien met Linux ook niet kan is het niet zeker.

Je kan daar wel uw harddisk inleveren om data terug te halen.

Wat het kost weet ik niet.

Bij andere bedrijven wordt min of meer vermeld wat het kost.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren,

 

Helaas. Het programma geeft aan dat hij schijfinformatie aan het laden is, even geduld........... en daar blijft het bij. Komt niet verder. Zal er denk ik toch aan moeten geloven een datarecovery bedrijfje in te schakelen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens in veilig modus.

Rechts onderaan op vergrootglas klikken en typ syst en dan systeemconfiguratie klikken en dan tab opstarten.

Indien je een andere Windows heb dan uitvoeren - msconfig typen ofwel F8 bij opstarten.

 

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat een schijf veel lawaai maak wil nog niet zeggen dat alles verloren is.

Bij een speciaal bedrijf halen men de schijven uit de toestel en zet men in een ander toestel in.

Zelf kan ik dat niet horen.

 

Ik heb iets ontdekt.

Nam een oude harddisk (sata versie) en zet het in docking station en Windows zag het niet.

Om zeker te zijn of het goed is aangesloten nam ik Linux laptop en ja hoor ik kon alles zien.

Weer terug naar Windows 10 en ondanks het usb 2.0 usb kabel is deed ik toch in usb 3.0 poort met 2.0 kabel en ja hoor nu kan ik alles zien in Windows 10 en dat zonder EaseUS dat ellenlang duurt eer het alles gelezen heeft.

Ik zeg niet dat EaseUS slecht is maar het kan wel waardevol zijn doch ik kies toch voor Linux als het echt nodig is.

 

Nota: het onmogelijke is gebeurd:

Alle data gered met Windows 10 en overgezet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.