Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

Gast

Gratis virusscanner

Aanbevolen berichten

Gast

Zie vorige topic hierover. Mij bevalt Kaspersky Free het best als gratis antivirustool. Zoals eerder gezegd geniet ook de betalende versie hiervan hoge scores in antivirustesten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •   
    Gast

Tja, er zijn inderdaad berichten over geweest. Er zijn ook berichten verschenen dat mijn Kaspersky bewust in een slecht daglicht stelde en die berichten ontkrachtten. Ik denk persoonlijk dat de meeste virusscanners spioneren (daarom niet noodzakelijk voor Rusland:) maar om gegevens van je surfgedrag te verkopen) Ik heb daar eens een artikel over gelezen. Er waren er maar enkele die dat (zogezegd) niet deden, zelfs de betalende doen dat. Ik denk persoonlijk dat uiteindelijk Microsoft zelf misschien wel een goede ingebouwde virusscanner heeft. Ze zijn van slecht naar middelmatig opgeklommen dus.........overigens mag je ook zeker zijn dat die je surfgedrag in de gaten zullen houden. Dit terzijde, welke virusscanner gebruik jij dan Stegisoft ? Aan mijn dierbare vriend Leono. Ik wordt liever bespioneerd door de Russen dan door de Chinezen. Dat is pas levensbedreigend, en die betalen dus niks hé voor de verkregen informatie van mijn staatsgeheimen:P

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •   
    Gast

Goh Droske, ik kan dit niet terugvinden in de tools bij Kaspersky Free. Kunt die naar het schijnt apart installeren ? Zou onveilige wifii verbindingen detecteren en desnoods omleiden naar eigen veilige van Kaspersky? Sorry voor mijn weinig zeggend antwoord hoor.:blush:

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •   
    Gast

Wel, ik heb het gevonden. Bij een onveilig wifi net werk krijg je 200 mb om via de vpn van Kaspersky te versturen.Of dit dagelijks is weet ik niet. Heb dat nog nooit gebruikt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Op 27-6-2018 om 22:14, justy zei:

Mij bevalt Kaspersky Free het best als gratis antivirustool.

Dus dacht ik dat je Kaspersky door en door kende maar dat blijkt niet zo te zijn want je wist niets af van het mee geïnstalleerde Kaspersky Secure Connection, hoewel je er regelmatig vervelende pop-ups van moet slikken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •   
    Gast

Sorry, maar ik heb nog geen last gehad van vervelende pop ups. Wat kennis betreft, ik heb voor mijzelf (maar ik geef toe, het is heel persoonlijk) de meest gebruiksvriendelijke en minst belastende  gratis virusscanner gezocht op zes laptops. Mocht het zo zijn dat die vpn dienst vervelende pop ups laat zien en ik heb die dienst nodig, tja.....Welke antivirus heb jij dan geinstalleerd ? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Verdeeld over verschillende computers maak ik gebruik van Panda Dome, Windows Defender en Kaspersky Free (zonder Kaspersky Secure Connection).

Ik vind ze alle drie goed maar voor een doorsnee gebruiker denk ik dat Panda Dome de interessantste is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!