Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

Gast

Gratis virusscanner

Aanbevolen berichten

• Topicstarter
  •   
    Gast

Tja, wat is dan eigenlijk het probleem ? Ik heb gewoon een vraag aan Uw Hulpforum gesteld. Daarin zijn er een aantal opgenoemd (waaronder Kaspersky). Ik heb die allen gewoon eens geinstalleerd welke het prettigst aanvoelde om te gebruiken. De werkelijke virus testen laat ik over aan AV ,Test Aankoop  en mensen uit de bedrijfswereld omdat  iemand die beweerd dat hij dit kan testen serieus naast zijn schoenen loopt. Kaspersky staat inderdaad in het algemeen hoog gerangschikt (zie Uw collega in het begin van de topic). Ik heb ook al aangegeven dat je in principe hoewel ze (nog) niet een topproduct hebben je in principe ook Windows Defender kunt gebruiken, mits wel mindere bescherming. :thumpdown:

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •   
    Gast

Kaspersky, net zoals AVG/Avast, Microsoft enz. "spioneren" allemaal voor commerciële redenen.

Het volstaat een netwerk data-analyzer te installeren op je systeem; de hoeveelheid data die naar buiten verstuurd wordt is werkelijk fenomenaal.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •   
    Gast

Eindelijk nog iemand die het begrepen heeft:top:

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •   
    Gast

Wat is eigenlijk Uw probleem Droske ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    3 uren geleden, justy zei:

Eindelijk nog iemand die het begrepen heeft:top:

Dergelijke uitdagende postings vragen om een passende reactie.

Ik denk te mogen besluiten dat je voldoende geïnformeerd bent over de plussen en minnen van de meest populaire gratis antivirus programma's.

Daarom sluit ik dit onderwerp.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.