Ga naar inhoud

Tabbladen verversen


Karen1974

Aanbevolen berichten

Mooi toch? Daarnaast wordt dit forum ook geraadpleegd door mensen die geen lid zijn van dit forum, maar via Google hier terecht komen tijdens hun zoektocht naar een oplossing voor hun probleem. En misschien komt een van die mensen dan ook wel bij dit topic uit. Vooral omdat jij een duidelijke titel voor je topic hebt gemaakt. Wanneer jij bijvoorbeeld had gekozen voor een titel als "Probleem met Chrome", dan zou die titel de lading niet dekken en dan zou dit topic voor mensen met hetzelfde probleem minder makkelijk terug te vinden zijn met een zoekopdracht in Google.

 

Dat is het mooie van forums: je kunt er meer mensen mee blij maken dan enkel de persoon die de vraag gesteld heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd dat klopt.

Ik ben ook via google hier gekomen maar kon niet het probleem niet vinden, wel over het vast zetten van tabbladen maar dat is heel wat anders :P

Dus me maar aangemeld en de vraag gesteld en ben super blij dat ik het gedaan heb en heb gelijk een goed forum achter de hand voor als ik nog eens wat heb :hmmmm:

 

Gr Karen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop voor jou dat je voorlopig geen problemen zult hebben, maar als dat onverhoopt toch gebeurt, dan weet je dat je hier terecht kunt.

Of je probleem dan ook zo snel wordt opgelost kan ik niet garanderen, maar ik weet wel dat de leden van dit forum hun best zullen doen.

Er zitten hier een hoop leden, met allemaal hun eigen kennis en kundigheid op een bepaald gebied.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.