Ga naar inhoud

foutmelding code 80073712 er kan niet naar updates worden gezocht


Borki

Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Deze keer zeg ik voor de eerste keer op deze forum stomme kloot.

Wat is dat voor een zever.

Wat doe je met een verkenner?

Hoe zoek jij uw documenten of zo?

Dat gebeurd toch allemaal via de verkenner.

Of simpelweg in Windows 7 op Deze computer icoontje dat waarschijnlijk op uw desktop ziet.

 

Dus open de verkenner en als je dat ook niet weet is dat verschrikkelijk.

 

Of gewoon bij uitvoeren of zoeken C:\Windows\SoftwareDistribution plakken en dan enter klikken.

Zoveel mogelijkheden om daar naar toe te gaan.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je hebt gelijk, ik ben een stomme kloot, ik heb via de verkenner gezocht naar c:/windows/sofwaredistrubition, maar op de een of andere manier lukte dat niet. Ik heb het dus nu uiteindelijk dan toch gevonden. De map downloads was leeg en de de map datastore heb ik leeg gemaakt.

Ik ben dan terug naar Windows powershell als administrator gegaan en de tekst: net start wuauserv geplakt op de plaats van de knipperende cursor.

Dus als ik het goed heb begrepen, moet ik nu niets meer doen, zelfs niet op enter klikken?

Toch bedankt dat je al die moeite wilt doen.

Borki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als we zeggen dat je net start wuauserv  moet doen dan is het ook normaal dat je enter moet klikken.

Daarna mag je niks meer doen.

Vroeg of laat zal Windows opnieuw update halen en hopelijk dat het dan wel lukt.

 

Nota: als we zeggen Daarna mag je niks meer doen betekend niet dat je niet met de computer mag werken.

Gewoon zoals altijd verder doen met computer zoals YouTube bekijken enz.

Maar niks in Windows update doen en gewoon wachten.

Dit kan zelfs enkele dagen duren maar evengoed 1 uur later.

 

 

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geacht forum.

Ik ben hier nog eens terug. Ik krijg nog altijd de foutmelding: Er kan niet automatisch naar updates worden gezocht. Moet ik die stappen nog eens uitvoeren die jullie mij hebben geleerd ??

Nu krijg ik ook nog de melding: Waarschuwing Back-up niet geconfigureerd, kan geen toegang krijgen tot de back-upinstellingen.

Weten jullie daar ook een oplossing voor?

Vriendelijk bedankt

Borki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie middag.

Het gaat waarschijnlijk weer een stomme vraag zijn, maar waar kan ik zien welk programma gebruikt wordt voor de back-up ? Ik krijg de foutmelding: Kan de schijf of netwerklocatie waarop de back-ups worden opgeslagen niet vinden. Kan je iets met deze informatie ?

Borki

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.