Ga naar inhoud

foutmelding code 80073712 er kan niet naar updates worden gezocht


Borki

Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo Stegisoft.

Ik heb waarschijnlijk een unieke pc, maar bij mij vind ik in het configuratiescherm geen bestandsgeschiedenis. Ook als ik dat woord ingeef in zoek krijg ik geen resultaat.

Het probleem met de updates schijnt opgelost te zijn, ik krijg tenminste geen foutmelding meer. Nog bedankt daarvoor.

Groetjes

Borki

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Stegisoft.

Ik denk dat ik weet wat er aan de hand is. Wij zijn vorig jaar verhuisd, ik had toen een aantal externe harde schijven, waaronder een H schijf. Ik had die schijven niet terug aangekoppeld op ons nieuw adres.

Maar als ik nu probeer de back-up te maken op de H schijf of een andere harde schijf krijg ik deze foutmelding. Zie foto

BorkiDSC_0712.thumb.JPG.7351df36246ae0f56e68aef7bfa97c6f.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is de externe harddisk niet h:

Kijk in de verkenner of uw externe harddisk h: is.

 

Anders naar deze pagina (klik) kijken of dat helpt

Bij register aanpassing moet je altijd pc of laptop opnieuw opstarten.

 

Normaal gezien kan je back-up ook uitschalen.

Waarschijnlijk moet bij optie dat doen.

Zelf maak ik nooit back-up op die manier.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Stegisoft.

De H schijf is wel degelijk een externe schijf, maar deze heeft niet voldoende schrijfruimte. Ik heb dan geprobeerd op een andere externe schijf , maar daar kreeg ik de melding dat de schijf waarschijnlijk beschadigd is.

Ik zal dus een nieuwe schijf moeten aanschaffen denk ik.

 

In ieder geval ongelooflijk bedankt voor alle moeite. Moest je in de buurt van Beveren wonen, zou ik je graag op een beste pint bier willen trakteren.

Groetjes

Borki

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.