Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

Dolly Huisman-Vink

Na Windows update geen netwerkverbinding meer

Aanbevolen berichten

• Topicstarter
  •    1

Dit gaan jullie niet geloven: ik draai net de desktop om, om de kabel eruit te halen voor de laptop zoals Kweezie wabbit voorstelde: ik haal dus de kabel eruit......houd ik een losse kabel in mijn handen....hoe kan dit nu zo makkelijk valt die er niet uit.....Weer aangesloten dus en hopla internet werkt weer. Met het schaamrood op de kaken geef ik jullie een dikke knuffel voor het meedenken!

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Mooi dat je vaste internetverbinding weer werkt en we hebben graag meegedacht.

Normaal valt de internetkabel er inderdaad niet zo makkelijk uit. Aan beide uiteinden van de internetkabel zit een stekker die RJ-45 connector wordt genoemd. Wanneer je die connector aan de achterkant van de computer in de RJ45 poort duwt, moet je een klik horen waarmee hij vergrendeld wordt. Om de internetkabel weer uit de computer te halen moet je eerst een verend lipje indrukken dat op de connector zit. Daarmee ontgrendel je de verbinding. Maar als dat lipje is afgebroken, dan kan de internetkabel zomaar uit de RJ-45 poort vallen.

Dus als je dat verende lipje niet meer aan de RJ-45 connector ziet zitten, dan weet je waardoor die kabel zomaar losraakte.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!