Ga naar inhoud

STOPCODE NTFS


HADEVE2309

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De stopcode waarmee alles begon zie ik niet meer terug. De temperatuur van de CPU is NU zo tussen de 55 en 65 graden.

De kamer temperatuur is ook boven de 26 gr....dus dat zal er ook wel iets mee te maken hebben.

Om het koelen te bevorderen heb ik wat rubberen doppen onder de bodem geplakt zodat de koelopeningen een paar centimeter los van het tafelblad staan. Er is meer ventilatie.

Zoals de laptop nu werkt...ben ik er content mee.

 

groetjes

henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Temperatuur door omgeving kan ook omhoog gaan.

Er bestaat laptop koeler maar dat vind ik zinloos.

 

Als je Ccleaner hebt, start dat programma en bij gereedschap / opstarten kan je ook bepalen welke programma niet hoeven opgestart worden met de Windows.

Dat doet ook processor minder warm worden.

 

Als je CTRL + ALT + DEL op taakbeheer klikt en je wacht even dan zou de processor Maximaal 1% moeten zijn als je niks doet.

Je kan daar ook bij tab opstarten doen zoals je bij Ccleaner ook kan doen.

 

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

denk ik ga even een backup maken nu alles lekker draait.....krijg ik een melding dat windows backup 1803 niet te downloaden is omdat er een 0X80070424 fout is ???? heeft dat iets met het vorige probleem te maken...

zo ja.... weet u een oplossing?

zo nee...moet ik een item hiervan gaan opstarten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open opdrachtprompt of Windows powershell als administrator.
Kopieer onderstaande tekst en plak het achter >
net stop wuauserv
Ga nu naar C:\Windows\SoftwareDistribution
Maak de mappen DataStore en Download leeg--> het kan zijn dat je niet alles kan verwijder maar dat is niet erg.
Ga terug naar opdrachtprompt of Windows powershell als administrator en plak onderstaande tekst
net start wuauserv
Doe verder niks. Windows zal update wel downloaden en je zal merken dat de update wordt installeert.
 
Let op: bij nieuwe update mag je absoluut niks doen met de computer want het is een zware update (volledig nieuwe Windows 10)
Dat kan gemakkelijk meer dan 1 uur duren.
Best regelmatig met de muis bewegen als je standaard slaapstand zet.
 
aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de hulp bij dit nieuwe probleem. Ik heb jouw aanwijzingen opgevolgd...directories leeghalen ging goed.

Backup start op....maar geeft na het initialiseren weer dezelfde foutmelding 0X80070424.

De bewuste directories zijn nu wel weer gevuld met subdirectories en bestanden.

gr

henk

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.