Ga naar inhoud

geen schijf ruimte meer op mijn ssd schijf


tomtom700

Aanbevolen berichten

14 uren geleden, tomtom700 zei:

... hoe kan ik die slaapstand uitschakelen, en kan de inhoud van hyberfil.sys verwijderd worden ...

Het bestand hyberfil.sys wordt automatisch verwijderd als je na het uitschakelen van de slaapstand het pc herstart.

De slaapstand uitschakelen kan je normaal via het energiebeheer.

 

Het kan ook op volgende manier.

Klik op de startknop en typ Opdrachtprompt in het zoekvak maar druk nog niet op enter.
Klik met de rechtermuisknop in de lijst met zoekresultaten op Opdrachtprompt en kies dan voor Als administrator uitvoeren om het opdrachtprompt te openen.

Typ dan  powercfg -h off in het zwarte venster en druk, op enter.

Sluit alle vensters en toepassingen en herstart de pc.

Controleer nu of het bestand hyberfil.sys verdwenen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft die dubbele bestanden.

 

Je hebt blijkbaar 2 versies van Adobe CS: de versie 5.5 en de versie 6.

Dat geeft natuurlijk dubble bestanden.

 

Ook Bitdefender en een aantal drivers hebben een dubbele bestanden maar daar zou ik toch afblijven.

 

Voor MS Office heb je ook alle taalpakketten geinstalleerd.

Dat kan je aanpassen door een her(stel)installatie te doen van Office.

Dan krijg je weer de mogelijkheid om aan te duiden welke onderdelen enz. je wil installeren.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hello, heb de slaapstand uitgeschakeld en die hyberfil.sys is weg heb nu dus meer schijfruimte(zie knipsel)

die dubbele bestanden moet ik aanpakken, maar heb nog een vraagje

ik heb die persoonlijke mappen verplaatst naar mijn e drive, maar alles wordt nog opgeslagen in de mappen op mijn c drive ook, is dit normaal, of moet ik die mappen verwijderen

 

Knipsel.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, tomtom700 zei:

ik heb die persoonlijke mappen verplaatst naar mijn e drive, maar alles wordt nog opgeslagen in de mappen op mijn c drive ook, is dit normaal, of moet ik die mappen verwijderen

Bedoel je daarmee dat alles op 2 lokaties wordt opgeslagen?

Ik zou die mappen toch niet verwijderen.

Heb je die verplaatsing uitgevoerd volgens deze instructies?

Op 22/7/2018 om 10:27, kweezie wabbit zei:

Een mogelijke oplossing is om de persoonlijke mappen (van je profiel) te verplaatsen naar de E schijf. Daar is er nog ruimte zat.

Hoe je dat doet, kan je nalezen op deze pagina.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, tomtom700 zei:

... alles wordt opgeslagen op beide locaties

Dat is vreemd maar als het inderdaad zo is, heb je gelijk een backup van je bestanden.

 

De bestanden die er al waren voor de "verhuis" van je profielmappen, waar staan die?

Op de oude lokatie op de C schijf of op de nieuwe op de E schijf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wellicht is er dit misverstand:

in de verkenner staan bovenaan links de bibliotheken, met per bieb de inhoud.

datzelfde zie je ook als je naar de opslagschijf gaat en daar zo'n opslagmap aanklikt.

door de verplaatsing echter verwijzen de mappen onder bibliotheken niet naar de c: (zoals nogal eens gedacht wordt) maar naar de nieuwe locaties op de e:

het lijkt misschien dubbel, maar het is het niet!

 

aangepast door falstring
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.