Ga naar inhoud

Game freeze pc doet het nog


heroo234

Aanbevolen berichten

9 uren geleden, heroo234 zei:

Het probleem was de processor koeler waar iets aan mankeerde, ...

Wat wij ook al gezegd hadden.

 

Ik zou toch nog de malwarecontrole willen afronden.

Kan je dit nog uitvoeren?

Op 25/7/2018 om 09:24, kweezie wabbit zei:

Download 536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.pngAdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie RunAsAdmin.jpg Als administrator uitvoeren.

  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen. (scan now)
  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties. (Clean & repair)
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten. (clean & restart now)
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken. (view log file)
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt.)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

oh ik dacht dat dit al lang afgesloten was. ik zal de laatste scans uitvoeren zodra ik kan, maar dat zal iets voor later zijn omdat ik deze week weg ben.

 

en inderdaad jullie hadden het gezegd. Maar dan snap ik niet hoe mijn pc op bijna 70° het nog steeds goed doet.

aangepast door heroo234
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.