Ga naar inhoud

Bureaublad achtergrond


Tjoeptjie

Aanbevolen berichten

Persoonlijk bij mij..... zijn foto's die ik belangrijk vindt en wil behouden niet aanwezig in "afbeeldingen". Het is niet verboden om foto's op een geheel andere locatie op te slaan op je computer.

Zo komen de belangrijke downloads bij mij niet terecht in  "downloadmap" maar op een andere gekozen locatie. En ja, er wordt ook nog eens een back- up van gemaakt en dit op verschillende dragers.

 

Nu wat het probleem betreft. Plaats eens enkele afbeeldingen als test in een zelf aangemaakte map ( via je eigen account) en ga dan naar instellingen-> persoonlijke instellingen.

Klik bij achtergrond op bladeren en selecteer de afbeeldingen in de map die je zojuist aangemaakt hebt.

 

Wat levert dat op?

 

 

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De map Afbeeldingen is de meest logische locatie voor afbeeldingen. Dat wil niet zeggen dat je ze als zodanig verplicht bent te gebruiken. Microsoft heeft die map echter niet voor de lol die naam gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

3 uren geleden, droske zei:

Waarom reageert u zo pissig? U zou er goed aan doen zich beter concentreren op de adviezen die ik u op uw eigen vraag geef dan wel goede adviezen fout te interpreteren.

Deze goede adviezen heb ik al altijd gevolgd. Anders zou ik jullie niet blijven contacteren indien ik een probleem heb.

 

Maar de manier dat u nu reageerde kwam bij mij wel over dat ik precies een dommerik ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Tjoeptjie zei:

Maar de manier dat u nu reageerde kwam bij mij wel over dat ik precies een dommerik ben.

U mag van mij aannemen dat dit zeker niet mijn bedoeling was vandaar dat ik verrast was door uw reactie.

Laten we dit misverstand even uit de weg ruimen.

Zelf ben ik een erg gestructureerd en punctueel persoon. In de ogen van sommigen zelfs op het extreme af. Omdat je voorstelde om "een afbeelding uit uw map in haar (uw dochter) documenten te zetten" vreesde ik dat dit tot verwarring en misvattingen zou leiden. Vandaar mijn "directe" corrigerende reactie.

 

Laten we gewoon doorgaan tot de orde van de dag met als doel uw probleem trachten op te lossen.

Het volgende voorstel van clarkie vind ik daarom echt wel nuttig.

Op 28-7-2018 om 13:42, clarkie zei:

Nu wat het probleem betreft. Plaats eens enkele afbeeldingen als test in een zelf aangemaakte map ( via je eigen account) en ga dan naar instellingen-> persoonlijke instellingen.

Klik bij achtergrond op bladeren en selecteer de afbeeldingen in de map die je zojuist aangemaakt hebt.

 

Wat levert dat op?

 

aangepast door droske
spellingsfout verbeterd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed geprobeerd :top: Veel hangt echter af van de bron die er ingesteld is.

Wacht het even af en weet ons over enkele dagen te vertellen hoe dan de stand van zaken is.

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wijst er op dat die afbeelding ook voorkomt in de bron map van haar diavoorstelling. Blijkbaar hebben jullie een aantal dezelfde afbeeldingen in jullie mappen zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga onder uw gebruikersaccount eens naar Start -> Instellingen -> Persoonlijke instellingen -> Achtergrond.

Maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen.

Meld je nu af en log in op de account van je dochter en voer daar dezelfde opdracht uit.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.