Ga naar inhoud

AVG Free


Custard

Aanbevolen berichten

Kaspersky is inderdaad een zeer goed alternatief.

Draait hier op een testcomputer, ook tevreden over.

 

Custard, je weet toch dat AVG pas echt actief wordt na een eerste volledige scan?

Heb je AVG via de instellingen ook al eens laten "bijwerken"?

 

Ik snap niet waarom die een herstart blijft vragen.

Ik heb je bijgevoegde printscreens nog eens gaan bekijken op blz 1 van dit topic.

Er staan daar twee printscreens - waarvan het tweede printscreen blijkbaar 2 schermen bevat.

 

Wat staat er juist op dat scherm dat niet te zien is ( is bedekt met ... zie volgende regel)

En, ... dat scherm met de versie "AVG Internet Security", wanneer kreeg je dat te zien?

 

Raar, schermpjes van AVG Free én AVG Internet Security???

 

Wil je verder met AVG of schakel je over naar een ander antivirusprogramma?

Als je verandert dan hoef ik niet verder te zoeken!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Calvus

Ja ik had na de volledige verwijdering van AVG (alle stappen overlopen die je me hebt gegeven) de AVG free erop gezet. Na een eerste herstart van de pc, op vraag van AVG heb ik een volledige scan gedaan, up to date bijgewerkt en geplande scans ingesteld etc. Dit verliep prima tot ik de pc deze morgend terug op gezet had en plots weer een herstart van AVG wegens "je protectie is niet volledig, computer moet terug herop gestart worden" -> vervolgens vraagt hij ook een herstart met de keuze 10 min, 20 min etc... uitstel. En dit blijft AVG doen, een vicieuze cirkel m.a.w..

 

 Sorry dat ik vervelend ga doen maar ik heb AVG er volledig afgegooid en Kaspersky Free geïnstalleerd. Wel heel hard bedankt voor je hulp, zowel jij als de rest. :adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.