Ga naar inhoud

Filmpjes Langs Firefox


Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Probeer het volgende, Theo: 2 vinkjes weghalen in de Opties van Firefox. Als dat niet helpt, dan kun je die vinkjes zo weer terugzetten...

 

 

In Firefox klik je op de menu-knop (staat rechtsboven; ziet eruit als 3 horizontale streepjes boven elkaar) en kies dan Opties.

Scroll omlaag naar Prestaties.

Haal het vinkje weg dat staat voor 'Aanbevolen prestatie-instellingen gebruiken':

 

5b56de3bf137a-Opties-prestaties.png

 

Nadat je dat vinkje hebt weggehaald, verschijnt er een extra optie:

 

5b56df809b746-Opties_nog_een_vinkje_wegh

 

Haal dan ook het vinkje weg dat staat voor 'Hardwareversnelling gebruiken wanneer beschikbaar'

 

Belangrijk: Daarna moet je Firefox afsluiten en weer opnieuw opstarten om de wijzigingen door te voeren.

Probeer dan nog eens datzelfde problematische filmpje van HLN in Firefox af te spelen. Is er dan verbetering?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-7-2018 om 08:30, Theo2602 zei:

Wanneer ik sommige filmpjes (niet allemaal dus)

en

17 minuten geleden, Theo2602 zei:

maar ik moet weer zo'n filmpje tegen komen,

doet me de vraag stellen: bij welke filmpjes heb je het dan?  (extensie?)

 

Misschien brengt dat iemand van ons op het spoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt me ook moeilijk, Theo.

 

Gisteren plaatste je een screenshot van een filmpje van HLN dat je niet af kon spelen. Weet je nog welk filmpje dat was en kun je die video weer terugvinden op HLN?

Kun je dan misschien ook de url kopiëren uit de adresbalk van Firefox en hier in een volgende reactie plakken?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.