Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

stegisoft

Warm, warm en droog, droog

Aanbevolen berichten

• Topicstarter
  •    280

Heel veel eten...….

6 schapen hebben graag mais en voer

1 Grote hond: 3 x 750 gr voer + wat lekkers

1 kleine hond 2 x 35 gr voer + wat lekkers

2 Ganzen doch die eten niet veel voer.

1 Eend maar die eet heel weinig.

Stuks of 7 kippen + 1 haan eten ook nogal wat. Nadeel: zomer te veel eieren - Winter te weinig.

1 uil doch die kan zelf zijn plan trekken.

1 kieken maar dat ben zelf moet ook eten en uiteraard ook mijn vrouw.:xd:

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    280
    Geplaatst: (aangepast)

Hebben we aan één konijn op deze forum niet genoeg?:xd:

Eindelijk een beetje regen gekregen en dat doet goed.

Maar niet voor de vrouwen die misschien pas van haarkapster is geweest want die bleven gewoon onder de afdak staan tot de regen voorbij is.

aangepast door stegisoft

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    3 uren geleden, stegisoft zei:

Hebben we aan één konijn op deze forum niet genoeg

Waarom zouden we armoe lijden voor één konijntje méér?

(en van één mus genoeg op het forum klap je niet?  :xd: )

Maar 't was niet de bedoeling dat er op het forum één mus en konijn meer was:   :hahaha:we zouden gewoon hier de boel de boel laten en bij jou komen wonen ! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    280

Het is een feit:

Waar ik woon is er amper regen gevallen: 30 ml bij 90 dagen en dus de derde droogste streek in België.

Vandaag is de hittegolf aan dag 21 bezig. Veel langer dus dan Ukkel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

De 14daagse voorspellingen (in zover je die kan geloven), geven betere temperaturen, maar geen regen.

Een ventilator verzet gewoon de lucht, en geeft een vals gevoel van koeling, maar doet dat niet echt.

Gezien mijn ouderdom en gezondheid, raakte ik soms wel wanhopig, zeker toen buienalarm donderdag en vrijdagavond, steeds regen voorspelde, maar er geen kwam.

Zelf hebben we drie 'binnen' katten, maar we hebben nog een vijftal bedelaars buiten.

Ik had zo'n (zeer goedkoop) airco toestel besteld waar men schreef 'vandaag besteld, morgen geleverd', maar deze keer was dat laatste niet waar. Na opvraging kregen we als antwoord: zes tot acht werkdagen. Dus wanneer het koeler wordt komt het.

Arré, meegespeeld in dit onbestemd item

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    280
    vijftal bedelaars buiten

Ik weet wel wat een bedelaar is maar misschien bedoeld je iets anders, kan dat?

S' morgens heel vroeg de ramen en deuren open zetten en dan koelt het uiteraard niet zo snel af vanwege de isolatie van ytong stenen 20 cm + 20 cm buiten wandstenen.

Dan opletten dat buiten temperatuur niet hoger is dan binnen en meteen de ramen en deuren sluiten.

In slechte geval wordt het 27° binnen. Meestal rond de 25° doch de lindeboom is vorig jaar volledig kaal gesnoeid maar normaal gezien zorgt die voor extra koeling. Meestal is de verschil tussen binnen en buiten 7 à 8°

Lindeboom is waarschijnlijk rond de 100 jaar en nog in goede conditie. In ieder geval heeft alle geburen die boom zien hun leven zien staan.

In november of zo komen dan klapluiken en op andere plaatsen rolluiken.

Maar dat is enkel voorzien indien er strenge winters zullen komen.

aangepast door stegisoft

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Ik vertelde toch over onze katten ....

En wat jouw raad over die koeling betreft: daar moet je huis voor geschikt zijn. Ik nog verschillende koepels, geen tegen over elkaar staande deuren enz.

aangepast door Theo2602

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!