Ga naar inhoud

Kleuren van de monitor niet goed.


Gast

Aanbevolen berichten

47 minuten geleden, porrelaar zei:

Wel verdikkeme, ik dacht het Gerard makkelijk te maken door te laten zien waar je een spatie moet typen, maar in de getoonde afbeelding maakte ik daarbij een fout: achter de slash mag geen spatie staan.

Ik maakte die fout doordat ik de opdrachtregel uit een eerdere post van Gerard had gekopieerd. En daar staat dus die foute spatie in!

Een spatie teveel of te weinig zal er voor zorgen dat de opdracht niet werkt. Het luistert echt heel nauw.

 

Zo moet het dus, waarbij je in plaats van de punt een spatie moet typen: 5b6193c860652-puntjes_waar_de_spaties_st

Heb ik gedaan met verschillende tijden.Nogmaals een poging gedaan en bij het laatste commando wat ik invoerde ging de laptop spontaan uit.Toen weer opnieuw opgestart ,maar niets te zien op het scherm

Om moedeloos van te worden

 

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me goed voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Je begon dit topic vanwege verkeerde kleuren (geel was groenig op de monitor) en nu zie je alleen nog maar zwart, omdat het beeld in veilige modus niet wordt doorgegeven aan de externe monitor. 

Mijn schuld, want ik had jou nooit mogen aanraden om de computer in veilige modus op te starten. Nu krijg je hem niet meer uit die veilige modus.

Ik was al heel blij toen nokiaprox met die opdrachtregels kwam. Dat gaf weer wat hoop, al besefte ik dat het heel lastig is om je wachtwoord en die opdrachtregel op het juiste tijdstip en zonder fouten in te typen, terwijl je helemaal niets kan zien op het scherm.

 

Ik zou je dolgraag verder willen helpen, maar ik heb helaas geen idee hoe.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel jammer

Nu kan ik niet verder.en zal ik genoodzaakt zijn een nieuwe laptop te kopen

Dus dat wordt sparen 

Een laptop is toch voor mij een noodzaak vanwege de belangrijke mail die ik binnen krijg

 

In ieder geval toch bedankt voor de geboden hulp.

 

Grt Gerard 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verschillende tijden geprobeerd, maar het lukt me niet de laptop opgestart te krijgen , het luistert schijnbaar nogal precies, 

en dat je niets ziet op de monitor, is het eigenlijk niet om te doen . 

Ik zou niet weten hoe ik de laptop opgestart met krijgen .

 

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.