Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Alles staat nu op mijn Webmail in orde, maar zodra ik die POP3 verwijder en Outlook opnieuw start kan die het bestand niet vinden. En met die app voor W10 mail, had ik gister toch aangemaakt, Kan ik die nu verwijderen?
Want inderdaad wat jullie zeggen is dat geen lekker programma

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Oké, nu snap ik wat je bedoelt met je vorige vraag. De app Personen is standaard gekoppeld aan de app Mail van Windows 10.

Zelf gebruik ik de app Personen nooit, maar ik laat hem gewoon staan.

 

In de app Mail kun je alle accounts die je daarin gisteren hebt aangemaakt, een voor een verwijderen.

Open de app Mail

Klik links onderaan op de knop Instellingen (het tandwiel)

Klik op Accounts beheren

Klik op het account dat je wil gaan verwijderen uit deze app Mail

Klik in het volgende venster op Account verwijderen en klik daarna onderaan op Opslaan.

Herhaal dat voor de andere accounts die je hebt toegevoegd aan de app Mail.

 

De app Mail zelf hoef je niet te verwijderen. Lekker laten staan, ook als je hem niet gebruikt. Je kunt hem wel losmaken van de taakbalk, dan zie je hem niet direct meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dat is gebeurd, Nu Outlook nog, Volgens de instructies van KPN moet ik SSL en SSL: voor inkomend en uitgaand hebben, maar dan een foutmelding hij stond op SSL en TSL en dan werkt die wel, ik krijg alleen steeds een melding imap contact met server  verbroken. Ook heb ik de time out al op 10 min ipv 1 minuut gezet.
Hoe krijg ik die pst nu in mijn D schijf, want als ik de pop verwijder dan werkt Outlook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Webmail welke is dat?

Eigenlijk zou je webmail best gebruiken in combinatie met outlook.

Het voordeel ervan is als je bij outlook iets weg doet en ook de vuilbak leeg maak dat is er altijd een reserve kopie bij uw provider en dat 6 maanden lang.

 

Er wordt hier wel gezegd over 1 GB mails.

Ik ben 100% zeker dat je die amper gebruikt.

Elk jaar maar ik een kopie van pst bestand en zet ik elders.

Dan is mijn outlook leeg en moest het zijn dat je toch oude mails moet kijken om een of ander reden zoals bewijs dan kan je de opgeslagen pst tijdelijk in outlook zetten.

Je zoek dan bewijs en dan kan je weer verwijder.

 

Nota: de tijdelijk pst bestand wordt niet toegevoegd aan de huidige pst.

Het zijn dus 2 verschillende bestanden.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel, ik verwijder het pst bestand van POP3 (die account is al uit outlook, Dan verwijder ik IMAP van KPN, dus dan is mijn Outlook leeg. Maar omdat dan alles op de webmail staat zou ik opnieuw kunnen beginnen? Ik weet het niet hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

C:\Users\PC\AppData\Local\Microsoft\Outlook\xxx@xxxxxmail.nl (1)(2).pst (dit is IMAP
d:\Users\PC\Documents\Outlook-bestanden\xxx@xxxxxmail.nl.pst Dit is POP3

aangepast door iEscape
e-mailadres geanonimiseerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Cil, je zet nu steeds je e-mailadres open en bloot op het forum. Dat kun je beter niet doen om spam te voorkomen. Er zijn namelijk bots die voortdurend het internet afstruinen op zoek naar e-mailadressen.

Altijd het gedeelte voor het @ teken vervangen door xxxxxxx. En in afbeeldingen die je plaatst zulke persoonlijke informatie zwart maken met een fotobewerkingsprogramma, voordat je de afbeelding hier plaatst.

 

Zorg dat je een back-up hebt van je POP3 mail, als je daar nog iets van wilt bewaren. Bijvoorbeeld exporteren naar een externe harde schijf.

Daarna uit Outlook 2013 alle accounts verwijderen en dan opnieuw beginnen met toevoegen van accounts aan Outlook 2013.

 

Pas nadat je al je e-mailaccounts hebt toegevoegd aan Outlook 2013 kun je de standaard opslaglocatie gaan wijzigen, als jij dat wilt. Die staat standaard op C:\Users\jouw gebruikersnaam\AppData\Local\Microsoft\Outlook.

Bij mij (Outlook 2016) is dat overigens geen .pst bestand, maar een .ost bestand.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ik heb nu alles op de D schijf gezet, Zoals mijn profiel is ingesteld. Nu zie ik de mappen en mails, en de contactpersonen kan ik nu zonder foutmelding aanklikken. Lijkt het nu te zijn opgelost?
Kun en wil je dat bericht met die email afbeelding verwijderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.