Ga naar inhoud
  • Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.130
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Vincent Steenhuis
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door clovis
      beste,

gisteren bekeek ik een filmpje op youtube en mijn pc maakte nogal lawaai... heb hem afgelegd...het was echt bangelijk.
      ik DENK ( met de nadruk op denk..omdat ik er weinig van ken) dat mijn ram geheugen niet correct is...mijn pc schijf heb ik in 2 gedeeld...alsook is mijn ram gedeeld in 2 ( denk ik hé)...op mijn c schijf staat mijn besturingsysteem
      en op E staat muziekbestanden,foto's ( wallpapers) en films...weten jullie raad aub?
      beste groeten clovis.
    • Door yopato
      De harde schijf van mijn PC met Windows 10 Pro, waarin een week geleden ca. 100 GB vrije ruimte was, is langzaam maar zeker verdwenen, zonder dat ik allerlei apps geInstalleerd heb of grote bestanden heb neergezet.
      Ik heb vrijwel alles waarvan ik wist dat het weg kon verwijderd of naar een externe schijf overgehaald, maar de vrije ruimte verdwijnt opnieuw.
      Zodoende lukt "de PC opnieuw instellen" niet, omdat daarvoor ca. 5 GB nodig is.
      Een scan met mijn virusscanner (de gratis versie van Avira) heeft geen malware gevonden en via https://veiliginternetten.nl/themes/situatie/ik-wil-mijn-bedrijfscomputer-beschermen-tegen-een-/
      eenmalig een scan uitvoeren met de F-Secure Online Scanner ook niet.
      Ook heb ik defragmenteren uitgevoerd, heeft 2 uur gedraaid maar daarna was er nog steeds 0 bytes beschikbare ruimte, volgens de Verkenner.
      Verder viel me op dat als ik met de Verkenner de Eigenschappen opvraag van de map C:\Windows, de "Grootte" ca. 100 GB is, maar de "Grootte op schijf" slechts ca. 50 GB is.

Mijn vraag is: Hoe zou ik de vrije ruimte die er was weer terug kunnen krijgen?
    • Door clovis
      ik verschoot nogal pas..ik weet niet echt hoe het kwam,maar plots checkte ik mij netwerk en lag er wifi aan !!!!
      blijkbaar zit iemand dan op mijn pc,zonder dat ik het weet?
      mijn pc is een desktop en heeft lan-verbinding..
      hoe kan ik dit verwijderen ? ben er echt niet goed van....

grts clovis !!!!

• Door De Clercq Andy
      Hallo,
      een laptop die ik als vriendendienst "opruim" blijft erg traag opstarten & lopen.
      Zelf heb ik al volgende stappen ondernomen:
      - schuifopruiming
      - uitschakelen onnodig lijkende auto opstartende apps
      - cclaener 
      - MBAM -> vond 28 bedreigingen.

FRST logje steekt in bijlage.
      Kunnen jullie me zeggen wat ik verder moet doen om deze laptop terug clean te krijgen?
      Alvast bedankt voor de hulp!

FRST.txt
    • Door Omiht17
      Ik heb 8 GB ram op mijn pc maar alle games geven aan dat er maar een maximum van 2048 mb beschikbaar is.
      Dit is nooit echt een probleem geweest totdat ik nu in Assassin's creed Valhalla moet switches naar Ultra settings door de ''Unwelcome mission bug''.
      Dit kan de game niet aan en crashed gelijk.

kan iemand mij helpen mijn volledige ram geheugen te kunnen gebruiken?

MVG Thimo Smits
  • Nieuwe aanmaken...