Ga naar inhoud

kan nog steeds niet updaten naar widows 10 build 1803


Patjera

Aanbevolen berichten

Ik had tevoren ook wel al eens geprobeerd met verwijderen van antivirus, maar dat had toen niet het gewenste resultaat.  Ik heb dat nu weer gedaan in combinatie met de registerfix voor de zekerheid. Beetje onnozel misschien, maar beter gevoel in het koppeke !  Mogelijk zou de registerfix ook wel gewerkt hebben zonder verwijdering van de antivirus :rolleyes1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, het is je gelukt, Patjera. Je hebt nu de nieuwste versie van Windows 10.

Ik weet nog goed dat ik 3 jaar geleden een week bezig ben geweest om te upgraden van Windows 8.1 naar Windows 10. Iedere dag deed ik een nieuwe poging en zocht ik weer nieuwe informatie op internet. Totdat ik op de zevende dag zag dat het goed was: de upgrade naar Windows 10 was geslaagd!

Sindsdien heeft die pc al verschillende keren een nieuwe versie van Windows 10 gekregen. En al die keren ging dat zonder problemen. Ik bedoel daarmee te zeggen dat de kans bestaat dat de update naar de volgende versie van Windows 10 (die komt naar verwachting in oktober of november) bij jou zonder problemen zal verlopen.

Ik ben het wel met stegisoft eens dat het beter is om niet direct actief opdracht te geven tot zoeken naar updates op de dag dat die nieuwe versie van Windows 10 uitkomt. Wacht liever een paar maanden af totdat je hem spontaan aangeboden krijgt.

 

Microsoft rolt die nieuwe versie altijd gedoseerd uit. Eerst zullen de computers hem aangeboden krijgen die in het verleden totaal geen problemen met updaten/upgraden hebben gehad. Pas later komen de andere computers aan bod. Tegen die tijd kan Microsoft de nieuwe versie wat aangepast hebben, zodat steeds meer computers in staat zullen zijn om die nieuwe versie te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-8-2018 om 21:03, porrelaar zei:

Ach, het is je gelukt, Patjera. Je hebt nu de nieuwste versie van Windows 10.

Ik weet nog goed dat ik 3 jaar geleden een week bezig ben geweest om te upgraden van Windows 8.1 naar Windows 10. Iedere dag deed ik een nieuwe poging en zocht ik weer nieuwe informatie op internet. Totdat ik op de zevende dag zag dat het goed was: de upgrade naar Windows 10 was geslaagd!

Sindsdien heeft die pc al verschillende keren een nieuwe versie van Windows 10 gekregen. En al die keren ging dat zonder problemen. Ik bedoel daarmee te zeggen dat de kans bestaat dat de update naar de volgende versie van Windows 10 (die komt naar verwachting in oktober of november) bij jou zonder problemen zal verlopen.

Ik ben het wel met stegisoft eens dat het beter is om niet direct actief opdracht te geven tot zoeken naar updates op de dag dat die nieuwe versie van Windows 10 uitkomt. Wacht liever een paar maanden af totdat je hem spontaan aangeboden krijgt.

 

Microsoft rolt die nieuwe versie altijd gedoseerd uit. Eerst zullen de computers hem aangeboden krijgen die in het verleden totaal geen problemen met updaten/upgraden hebben gehad. Pas later komen de andere computers aan bod. Tegen die tijd kan Microsoft de nieuwe versie wat aangepast hebben, zodat steeds meer computers in staat zullen zijn om die nieuwe versie te installeren.

Tja, ik heb ook wel niet meteen bij de uitrol een upgrade proberen te forceren, maar vond toch dat het wat lang duurde...vandaar.  Dit probleem zou ik waarschijnlijk ook wel gehad hebben als ik nog langer gewacht had.  Ben blij dat het opgelost is.  Hopelijk verloopt de volgende upgrade nu ook probleemloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.