Ga naar inhoud

Muis van slag


Liesbeth*

Aanbevolen berichten

Dat staat nu dus wel goed ingesteld even aangepast.

Ook als ik hier naar toe wil of naar mijn forum 1 keer op een url klikken is 9 van de 10 keer 2 vensters open hebben.

Wil ik met mijn hobby psp aan de slag dan klik ik op enen en kan dan wel 10 keer klikken voordat het ook open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Liesbeth* zei:

Dat staat nu dus wel goed ingesteld even aangepast.

Hoe was die instelling dan bij jou? Stond de dubbelkliksnelheid heel hoog of juist heel laag ingesteld? De standaardinstelling is zoals ik hem liet zien in mijn afbeelding: iets rechts van het midden. Maar iedereen kan dat zelf wijzigen naar hoe hij/zij dat het prettigst vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is de Trust WMS-120: https://www.trust.com/nl/product/21165-wms-120-wired-mouse

 

Het is een bedrade muis (dus geen batterijen), die ongeveer € 10 kost.

Je schreef dat je al een nieuwe muis had gekocht, maar dat maakte geen enkel verschil. Is deze Trust de nieuwe muis en had je voorheen precies hetzelfde type Trust muis? Dan zou het aan dat type Trust muis kunnen liggen, al acht ik dat niet erg waarschijnlijk.

Ik weet dat er mensen zijn die Trust muizen maar goedkope rotzooi vinden. Ik behoor niet tot die mensen. Mijn favoriete muis (en ik heb er een stuk of wat) is de Trust 14462 (= Trust Lasermuis MI-6200). Al zo'n 10 jaar oud en hij werkt nog perfect. Hij is niet meer verkrijgbaar, maar zal destijds ook hooguit een tientje hebben gekost.

 

Eerst de dubbelkliksnelheid nog iets lager zetten en op Toepassen en OK klikken. Daarna de computer weer opnieuw opstarten. Is er dan weer wat verbetering?

Geen verbetering? Dan -om uit te sluiten dat het aan jouw Trust muis ligt-  een muis van een andere fabrikant gebruiken. Niet meteen naar de winkel rennen, maar even lenen van familie of buren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook niet echt de indruk dat het aan de muis ligt.

De vorige was ook een trust een TRUST WMS-122

Maar heb een dacht een jaar geleden een fout gemaakt door iemand via een team viewer te laten kijken en wat te doen met een instelling van mijn PC.

Toen had ik een Logitech M/N-M-RAG97  en deze muis deed dus plots helemaal niks meer en dat was een hele fijne muis en na dien lichte problemen met de muis.

 

nieuwe muizen deden het goed tot ze een maand of 5 oud/jong waren en deden toen niks meer.

aangepast door Liesbeth*
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd probleem. Je zou bijna gaan denken dat de driver voor je muis niet helemaal jofel is. Maar er wordt voor zo'n muis altijd een standaard driver gebruikt, die aanwezig is in elke versie van Windows.

Zo ziet het er bij mij uit, wanneer ik via Apparaatbeheer naar mijn muis ga. Ik rechtsklik op de HID-muis en kies dan Eigenschappen. Daarna klik ik op het tabblad Stuurprogramma en dan zie ik dit:

 

5b606f9b7d283-Eigenschappen_van_HID-muis

 

Is alles bij jou hetzelfde?

Wijzig daar nog niets. Hopelijk komt er een ander lid met een goede tip. Ik weet het op dit moment niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.