Ga naar inhoud

Avast


syrietje

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden, syrietje zei:

Allé ja, wachtwoord gewijzigd op OK gedrukt en .... dus geen internet meer !!!

Je moet opnieuw verbinding maken aan de hand van het nieuwe wachtwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben serieus aan het paniekeren !!

Hoe nieuwe verbinding maken ? Met de kabels aangesloten of er uit doen ?

Ik zie "verbindingen beschikbaar" staan, dus ik klik op mijn naam die er instaat. Men vraagt dan paswoord dus ik typ het nieuwe paswoord in : niets ! ik typ het oude paswoord in  : ook niets meer.

dus ja ???? ik ga nu even buiten "afkoelen" en hoop toch nog een oplossing te vinden.

of zou later teamview de enigste oplossing zijn ??

Ik had er beter niets aan veranderd, heb er ontzettend spijt van.

Tot later.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je zeker dat je het nieuw ingestelde wachtwoord juist genoteerd hebt? Opgelet: Hoofdlettergevoelig hé!

In het slechtste geval kun je nog altijd de helpdesk van Proximus raadplegen. Zij helpen u bij het opnieuw instellen van een wachtwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik ook niet begrijp : 1) wat heeft de melding "uw apparaat is niet goed geconfigureerd" te maken met "wachtwoord wijzigen" ? want het wachtwoord was in feite correct met 8 tekens.   2) naast die dsldvlce staat "type wijzigen" ????

ook gaat mijn VPN uit (nochtans staat "automatisch" aangeduid).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, syrietje zei:

Ja ik ben zeker dat het juist is. 

Mijn iPhone vroeg ook het nieuwe paswoord om verbinding te maken hier thuis en als ik het ingegeven had, was het okay !

Dan toont dan aan dat je niets fout hebt gedaan bij het wijzigen van je wachtwoord.

Het probleem situeert zich dus duidelijk op je computer.

 

Koppel de utp kabel eens af en schakel je LAN adapter uit in "Adapteropties". Ga daarvoor via Start naar Instellingen / Netwerk en Internet. Klik op Adapteropties wijzigen. Klik met rechts op je LAN-verbinding en kies Uitschakelen.

Klik nu met rechts op het netwerkicoontje om de lijst van netwerken "binnen bereik" te kunnen zien.

klik op je WiFi verbinding en verwijder het vinkje bij "Automatisch verbinding maken".

Herstart de computer;

Maak nu opnieuw verbinding met je Wifi aan de hand van het nieuwe wachtwoord.

 

 

58 minuten geleden, syrietje zei:

Wat ik ook niet begrijp : 1) wat heeft de melding "uw apparaat is niet goed geconfigureerd" te maken met "wachtwoord wijzigen" ? want het wachtwoord was in feite correct met 8 tekens.   2) naast die dsldvlce staat "type wijzigen" ????

De melding "uw apparaat is niet goed geconfigureerd" kon je lezen op het afbeelding die ik als voorbeeld geplaatst heb en deze heeft niets te maken met de meldingen die u kreeg en waarvan je afbeeldingen hebt geplaatst. In uw afbeeldingen lees ik duidelijk dat Avast je wachtwoord als onveilig beschouwt. Ik heb daar niet over geoordeeld, dat heeft Avast gedaan. Begrijp je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is en blijft hopeloos !!  Ik ben echt moedeloos. 

Ik heb AVAST op mijn pc staan (heb voor verschillende zaken hiervoor betaald).

Ik doe gedurig opdates en voer gedurig scans uit. Niets helpt.

 

Ergens vind ik volgende meldingen :

 

 

"DNS resolve has failed"

"Stuurprogramma mogelijk verouderd"

"Kwetsbare software gevonden"

 

Ik zie het echt niet meer zitten, want waarschijnlijk ondertussen zaken veranderd of weet ik veel.

 

Ik kan alleen nog werken met kabel.  En dat allemaal door dat paswoord te veranderen.

 

Morgen vertrek ik een weekje in verlof, nadien zal ik genoodzaakt zijn naar een PC helpwinkel te gaan ofwel nieuwe PC te kopen.

Gelukkig heb ik mijn iPhone nog, maar dat is toch niet hetzelfde om op de werken en te typen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer de probleemoplosser eens uit.

Ga daarvoor via Start naar Instellingen / Netwerk en Internet . Klik daar op Probleemoplossing oor netwerken. Maak van het resultaat (venstertje) een afbeelding en plaats die in je volgende antwoord.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.