Ga naar inhoud

Opnieuw vervormde beelden in Powerpoint 2016


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op 31/8/2018 om 18:00, clarkie zei:

 

 

 

Dus ook zonder overgangen of animatie problemen??????????? Dan spreek jij je zelf tegen!

Hier kwam nog geen antwoord op, maar je gaf aan dat je het probleem ook in presentaties hebt waarin geen animaties of overgangen aanwezig zijn en heb je het in elke presentatie? Graag meer duidelijkheid.

 

Je hebt redelijk  wat software op je pc staan om beeldbewerking uit te voeren. Of daar iets tussen zit dat voor zulk probleem zorgt?

 

Heb je op deze pc een andere versie van Office staan gehad?

 

Je zal moeten elimineren. ......hoe lang heb je deze pc, sinds wanneer staat Office erop, had je het probleem direct na installatie van Office , welke andere software heb je gebruikt vanaf het ontstaan van het probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hiervoor office 2007 gehad, werkte zonder problemen. 

Ik heb toen ik Office 2016 geinstalleerd, na eerst Office 2007 verwijderd te hebben. 

Toen zijn ook de problemen gekomen. 

 

Ik heb de problemen met elke presentatie, en ook als ik zelf een powerpoint maak. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 
Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. 
Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'
Klik vervolgens in de linkse kolom op Register en klik op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan 
Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben hier al weken mee bezig . en al vele tips geprobeerd. Ik heb Office 2016 Professioneel plus  van de pc verwijderd. 

En heb via Microsoft Office 365 Home geinstalleerd. 

Als ik Office 365 Word-Exel- Powerpoint  open krijg ik bij Account info ye zien 

dat Office 2016 Professioneel plus  is geactiveerd.  Vreemd. 

Dus natuurlijk hetzelfde probleem 

 

 

 

Schermafdruk 2018-09-03 22.31.05.png

Schermafdruk 2018-09-03 22.29.18.png

Schermafdruk 2018-09-03 22.28.32.png

aangepast door Gast
1e screenshot verwijderd, bevat e-mailadres
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/8/2018 om 21:50, ghelsing zei:

Ik had dit probleem al eerder in een ander topic toegelicht, en kreeg toe het advies, om Office opnieuw aan te melden, dat heb ik toen gedaan, en dacht er van af te zijn, dus toch niet

Dit komt uit je beginpost.

Je 'dacht er vanaf te zijn' - betekent dat, dat je er toch éven vanaf bent geweest- of betekent het: ik dacht door Office opnieuw aan te melden, dat het gedaan zou zijn, maar reeds bij de eerste controle bleek dat het nog niet gedaan was?

(want in het eerste geval zou het betekenen dat je even later 'iets' zou gedaan hebben waardoor het terugkwam - en dàt (wat het terug deed terugkomen) zouden we dan kunnen gaan uitzoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.