Ga naar inhoud

kan FastReauthContext niet openen, Toegang geweigerd.


sanderversteegh

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,
Ik probeerde vandaag TwinCAT te deinstalleren. Helaas kreeg ik een error: "Error 1402.Could nop open key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\EAPSIMMethods\18\FastReauthContext. verify taht you have sufficient acces to the key, or contact your support personnel.

 

Na kort googelen kreeg ik de suggestie om de genoemde key machtigingen te controleren. Dit klonk ook wel als een logische stap als ik de error zo las. Dus ik opende oude vertrouwde register-editor om dit eens te bekijken. krijg ik bij de genoemde key de volgende foutmelding. "U bent niet gemachtigd om de huidige machtigingsinstellingen voor FastReauthContext weer te geven, maar u kunt wel wijzigingen in de machtigingen aanbrengen."
 

Nu vind ik dit een erg bijzondere melding aangezien ik de administrator en enige gebruiker ben van de computer. En ook kan ik nergens in de schermen daarna vinden hoe ik een bestaande gebruiker zou moeten toevoegen.
 

Heeft iemand enig idee hoe ik dit nu oplos en TwinCAT van mijn computer krijg?

Alvast bedankt voor de reacties.

 

Groetjes Sander.

2018-09-03 20_54_04-Window.png

2018-09-03 20_53_42-Window.png

2018-09-03 20_52_44-Window.png

2018-09-03 20_52_01-Window.png

2018-09-03 20_51_48-Window.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Er is blijkbaar nog geen enkel ander programma geïnstalleerd. Het gaat hier blijkbaar om een pas uitgevoerde schone installatie van Windows?

Zo ja, zijn alle updates van Windows al binnen en is de pc na de installatie van TwinCAD al eens herstart?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, sanderversteegh zei:

toch blijf ik het eerst liever nog even via de "normale"weg proberen aangezien een Register foutje als dit ook niet helemaal normaal is lijkt me.

Wat je ook nog eens kunt proberen is dat programma over de huidige installatie heen installeren en het na een herstart van de pc nog eens trachten te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.