Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Er is niks verkeerd met uw pc.

Dat doet Windows ook bij mij.

Waarschijnlijk probeer Microsoft jou om een of ander reden een betalend app te laten installeren.

 

Maar als dat elk keer gebeurd dan is het niet normaal.

Ik ga vanuit dat je Edge bedoeld.

Klik rechts bovenaan op 3 puntjes en dan instellingen bij browsersgegevens wissen klik je op wissen.

Sluit Edge en herstart dan de computer.

 

Nota: ondanks je misschien Ccleaner gebruikt wordt niet alles opgeruimd bij Edge.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Na aanzetten van je laptop start bij jou automatisch de browser Edge op, met als startpagina: https://www.bing.com/

 

Misschien kun je dat uitschakelen via Taakbeheer:

 

Klik met de rechter muisknop op een lege plek in de taakbalk en kies dan Taakbeheer.

Wanneer Taakbeheer geopend is, moet je klikken op het tabblad Opstarten.

Zie jij daarna in de meest linkse kolom (onder Naam) de browser Edge staan? Zo ja, dan moet je op Edge klikken en daarna in de rechter benedenhoek op Uitschakelen.

Daarna mag je Taakbeheer afsluiten.

Voortaan zal Edge niet meer automatisch opstarten, nadat jij de laptop hebt aangezet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Edge staat er niet bij. Chromium wel. Maar waarom zou Chromium automatisch moeten opstarten met Windows? Schakel Chromium eens uit.

 

Bovendien is Edge je standaardbrowser, schreef je eerder. Waarom heb je dan Chromium geïnstalleerd? Gebruik je die af en toe? Als je Chromium nooit gebruikt, zou ik hem verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.