Ga naar inhoud

foto's opslaaan in Google foto's


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Volgend probleem doet zich voor

Als ik mijn laptop in de sluimerstand zet verschijnen enkele minuten later in DIAPORAMA al mijn foto's

Daarin verschijnen echter foto's die NIET in google foto's staan en die ik wil overbrengen naar google foto's maar dit lukt mij niet

Als ik op één van die foto's klik opent mijn laptop mijn openingspagina waarin mijn opstart code moet ingevuld worden

Hoe krijg ik die foto's toch in mijn map google foto's?

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het probleem is opgelost door het volgende te doen.

Open configuratiescherm en schrap "diaporama".

Maar ik heb een ander probleem.  Als ik  op Gebruiker mijn afbeeldingen aanklik openen al mijn afbeeldingen met een icoon.

Echter een heleboel openen met het icoon "photos" dat voor Windows 10 aanbevolen wordt.

Als ik er op klik krijg ik de boodschap dat " het blijkt dat dit formaat niet door windows 10 ondersteunt is.  Het is een jpg bestand.

Vroeger werkte dit wel normaal.

Hoe los ik dit op?

Mvg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik links onderaan op vergrootglas en typ app en kies apps en onderdelen en dan klik je op standaard-apps

Onderaan ziet je standaard-apps per bestandtype kiezen

Zoek daar .jpg en klik me de linkmuis op de app en wacht even en dan ziet je mogelijkheden om een app te kiezen dat je graag wilt.

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet toch "app" intikken in het vak met het vergrootglas dat opent als ik op de startknop klik?

Mijn laptop heeft windows 10 in het frans maar dit is voor mij geen probleem.

Ik kan "applications" openen maar vindt nergens apps en onderdelen.

image.png.319c0e699a56a57f9479a411eb261cbc.png

 

Hetgeen ik wel gevonden heb ziet U in bijlage.  Ik heb verschillende malen het icoon foto's en links ervan staat .jpg  wat erop duidt dat .jpg wel toepasselijk is op foto's.

Ik kom er niet uit om exact Uw procedure te volgen.  Kunt U misschien een andere weg opgeven?

MVG

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik eens met de rechtermuisknop op de foto en dan eigenschappen.

Klik dan op tab details en kijk eens bij bestand of daar ook jpg bestand staat. (itemtype)

 

Ik kan alleen in het Nederlands geven want ik heb nooit Frans of ander taal gehad

Kan je onderstaande eens doen zoals afbeelding maar dan Franse woorden. (Je kan uw taal veranderen als je dat niet weet)

Met de rechtermuisknop kan je een andere programma kiezen. (app)

 

standfilm.jpg.2d79addd87325b72ed17d120c1df1639.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de details bekijk van een foto die onzichtbaar is met een icoon en een andere die wel zichtbaar is zie ik in details hetgeen U in bijlage 1 en 2 vindt.

Dus in Capture.PNG 1.PNG is enkel het icoon foto te zien

In Capture.PNG.PNG is er wel een foto te zien.

Kan het probleem zich voordoen omdat sommige berichten vroeger in Picasa opgeslagen werden en Picasa is verdwenen sedert mei geloof ik

Capture.PNG 2.PNG

Capture.PNG 1.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.