Ga naar inhoud

foto's opslaaan in Google foto's


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op 8/9/2018 om 18:04, JEANSPANJE zei:

Ik heb op eigenschappen geklikt en daarin staat er WEL .jpg.

Zie snapshot hierbij.

Ik heb geprobeerd die bestanden te openen met VLC media player (foto's) EN DAAR LUKT HET WEL MAAR DIT WIL IK NIET BEHOUDEN OMDAT DIT VEEL TE LANGZAAM VAN FORO VERANDERD.  Paint en 3D werken niet.

 

 

Kan je met VLC media Player foto's bekijken?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, clarkie zei:

Kan je met VLC media Player foto's bekijken?????

Ja hoor. (Maar heel onhandig).
Ga in VLC naar het menu Media -> Bestand openen. In de verkenner die dan opent kies je onderaan rechts 'Alle bestanden' (ipv standaard 'Mediabestanden'). Navigeer naar een map met afbeeldingen en open (bvb) een .jpg-bestand.
Je krijgt die foto dan 10 sec te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik Uw procedure volg die NOKIAPROX 9 uur geleden geplaatst heeft.

Krijg ik in VLC inderdaad de tekst van de afbeelding maar ik kan die niet openen.  Links staat aangeduid dat die afbeelding als "PLAYLIST" opgeslagen is.

Als ik echter in VLC Media player in de linker kolon "afbeeldingen " klik verschijnen al mijn foto's en die spelen af in diaporama.

Echter bij iedere foto krijg ik onderaan de blauwe lijn die de voortgang van het ophalen van de volgende foto weergeeft.

Alle foto's worden  willekeurig na elkaar weergegeven en niet per onderwerp.

De meeste van alle foto's zijn met mijn camera gemaakt maar niet allemaal.  Het merk is; SAMSUNG ST 60.

Hoe verder nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was helemaal niet mijn bedoeling om je foto's te laten bekijken met VLC. Ik heb dit enkel vermeld om te tonen dat het mogelijk is.

 

Dit terzijde:


Vermoedelijk is er iets verkeerd gelopen met de omzetting van je foto's. In één van je screenshots zie ik een bestandsgrootte (Taille) van 5,93 kB (Ko): de foto 'Eric Blanckaert 2016'.
In een vroeger screenshot is nog net zichtbaar: Dimensions 100 x 100 (eigenschap van dezelfde foto).

 

Dit zijn niet de eigenschappen van een normale foto, hoogstens het formaat van een kleine postzegel!

 

Ga eens in verkenner naar de map met die probleemfoto's, klik bovenaan op Beeld (zie afbeelding - 1), kies dan voor Details (2). Maak een screenshot waarbij kolom Grootte/Taille (3) zichtbaar is en plaats dat hier.

 

5b97deea43322-Knipsel.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst even antwoord op de topic van Stegisoft.

Als ik paint open en daar een foto naartoe sleep kan ik hem NIET zien en krijg ik volgende foutmelding. Zie bijlage.

1934229395_Capture.PNG1.PNG.0f5e1ce09d4928542f2335bd321a733c.PNG

Even vertaald "Paint kan die map niet lezen.  Deze map is geen geldige bitmap of zijn formaat is niet in aanmerking genomen.

Nu antwoord op de topic van Nokiaprox

Als ik mijn foto van Eric Blanckaert open krijg ik inderdaad alleen een foto ter grootte van een postzegel  dit is dus ook niet goed.

Als ik nu in de map met probleem foto's ga en een andere foto open  (zonder fotoicoon te zien) ziet U in Capture.PNG screenshot de grootte van dit bestandCapture.PNG.2465814856e508982c2daed4b526baf6.PNG  Hier is dit 116Ko

Als ik nu op die foto klik opent zich het venster met volgend screenshot Capture .PNG 3.PNG.

Als ik nu links boven op "alle foto's" klik verschijnen al mijn foto's correct zoals die in Google foto's opgeslagen zijn.

Maar ik kan di dus niet openen in erkenner.

Graag Uw reaktie.

Capture.PNG 3.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oplossing zal hier moeten gebracht worden door een Windows 10 gebruiker. Ik gebruik nog altijd het oude, betrouwbare Windows 7 en heb geen idee van de mogelijkheden en beperkingen van de Windows 10 app Foto's.

 

Ik stel wel vast dat er blijkbaar iets gebeurd is met je fotobestanden (veel te klein).

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.