Ga naar inhoud

pc reageert traag


ddr

Aanbevolen berichten

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

 

Dit probleem is gekomen waarschijnlijk na een update (zoals ik al schreef) dus dit laten we even met rust.

Doe het volgende:

 

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, type hier het commando msconfig gevolgd door enter.

  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
  • Noteer nu eerst wat allemaal is ingeschakeld. (dit hoef je niet te plaatsen)
  • Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren en op "Uitschakelen" te klikken.
  • Klik rechtsboven op "X" daarna op "OK" en herstart de computer.

 

 

Hoe werkt de pc nu (houd er rekening mee dat je virusscanner ook is uitgeschakeld).

Link naar reactie
Delen op andere sites

pc loopt niet meer vast. :)

heb wel de indruk dat hij nog steeds langer doet dan normaal om iets te openen op bv internet.

hoe krijg ik windows defender terug ingeschakeld?

Raad u aan om een ander virusbescherming te gebruiken? Had Mc Afee , maar dat levert precies problemen op.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, ddr zei:

heb wel de indruk dat hij nog steeds langer doet dan normaal om iets te openen op bv internet.

Hier gaan we straks naar kijken.

 

Dan over de Opstarters, ga weer naar dat tabblad en schakel ze één voor één en test ze dan uit welk programma je pc stoort.

Begin met Defender aan te zetten, maar als er programma's zijn die niet meer mee op hoeven te starten laat je die meten uit.

Als je hiermee klaar bent meld je je weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, ddr zei:

Classic start menu gebruik ik wel.

 

Dan zet je die ook eens aan.

57 minuten geleden, ddr zei:

heb wel de indruk dat hij nog steeds langer doet dan normaal om iets te openen op bv internet.

Heb je dit met elke browser?

 

Doe eens een speedtest:

Ga naar de website speedtest

Maak een printscreen van de uitkomst.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.