Ga naar inhoud

Afspelen eigen muziekbestanden met Sonos


NicoleJ

Aanbevolen berichten

Ik ben naar de computerwinkel geweest en daar hebben ze ontdekt dat het alles te maken had met de firewall.

Telkens als ik de firewall afzette, speelde Sonos mijn mp3 muziek af. Zodra we de firewall opzette was er opnieuw geen klank.

Ze konden het niet oplossen met uitzonderingsregels te schrijven in G-Data.

Ze hebben contact opgenomen met de technische ondersteuning van G-Data en die hebben mijn laptop overgenomen en in de software wijzigen aangebracht zodat Sonos voortaan niet meer wordt geskipt door de firewall.

Dus zo eenvoudig was het niet !!

Ondertussen had ik ook een nieuw probleem:  de audio was verdwenen (luidspreker met een rood kruis erover)

Vrij vlug ontdekt wat het was: de nieuwe update van microsoft bevatte fouten.

In de computerwinkel hebben ze mijn laptop teruggebracht naar het laatste herstelpunt. Nu terug alles OK.

Het schijnt dat ik niet de enige was met dit probleem.

 

Groeten

Nicole

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat je niet betaald had aan de computerwinkel want zulke dingen had de computerzaak moeten zien.

Wij moeten alles op afstand doen en waarschijnlijk hadden we na een tijdje toch ontdekt wat de fout was.

Het is bijna zeker dat niet update de oorzaak was maar wel de G-data update fout is gebeurd.

Dat is gekende probleem van vele virusupdate.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.