Ga naar inhoud

Alarm computer start niet meer


Theo2602

Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

1 uur terug, Theo2602 zei:

Ik heb hem terug naar 'fabrieksinstellingen' gekregen, maar alle programma's zijn weg, en hij blijft ontzettend traag starten. ik zal hem dus naar de computerman moeten brengen.

toch bedankt voor de hulp.

't is niet direct nodig om hem naar een computerman te brengen.

Hij heeft het met de Windows 10 goed gedaan?  Dan is een her/herstel-installatie ook een oplossing.

Herinstallatie: àlles van je schijf (partitie) wordt verwijderd en er wordt een gloednieuwe windows op gezet

Herstel-installatie: idem, maar deze keer mèt behoud van instellingen en programma's  - maar 'k denk dat dit voor jou niet meer telt, gezien je hem al terugzette naar fabrieksinstellingen...

 

30 minuten geleden, Theo2602 zei:

Ik heb ooit een backup gemaakt, met als formaat .adi. nu zijn al mijn programma's verdwenen en ik weet ook de naam niet meer. wie kent dat?

Ik ken het niet, maar vond wel waarmee die backup gemaakt werd: https://fileinfo.com/extension/adi

 

Alleen: als het al zo lang geleden is, ben je ook beter af met een herinstall van windows (een zogenaamde Clean Install)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Theo2602 zei:

Dat was dus met AOMEI. maar hoe zet ik die nu terug? kan iemand mij dat uitleggen?

Aomei ken ik niet, maar er zijn er vast wel die je kunnen helpen - alleen: is die backup niet te oud - win je er nog wel iets mee?

 

(en - een belangrijke vraag: heb je met Aomie wel een opstartschijf gemaakt/gebrand, anders ben je nog niets...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.