Ga naar inhoud

Alarm computer start niet meer


Theo2602

Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

2 uren geleden, Theo2602 zei:

Die backup is na de laatste W10 update, en dan krijg ik ook al mijn programa's terug hé

klopt: je krijgt alles terug zoals het stond op de dag dat jij die backup maakte

 

en inderdaad: klikken op Herstel en Aomei begint.

 

Maareuh.. Droske maakte er vorig jaar een duidelijke hanleiding van, ga die eens lezen:  https://www.pc-helpforum.be/topic/65553-aomei-backupper-standaard-handleiding-nieuw/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Theo2602 zei:

Ik hoop dat Droske reageert, want daarvan heb ik die backup

Raadpleeg de handleiding.

 

 

Wat voor een back-up heb je destijds gemaakt? Een systeem back-up? Een schijf back-up? Een partitie back-up. Ik ga er vanuit dat je weet wat je destijds gedaan hebt. In functie daarvan raadpleeg je het overeenkomstige onderwerp in de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat volledige Back*up. Dus ik druk op herstel en dan vragen ze 'Herstel Systeem op andere locatie'. Ik veronderstel dat ik daar een kruisje moet zetten. Dan klik ik op verder, en er gebeurt noets!

Dus zo"n back-up is niet zo'n simpele oplossing.

De handleiding, hoe duidelijk ook, brengt mij toch niet op het goede pad. bv staat volledige back up er al niet bij

aangepast door Theo2602
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.