Ga naar inhoud

Alarm computer start niet meer


Theo2602

Aanbevolen berichten

 

6 uren geleden, Theo2602 zei:

Ik vraag nogmaals: kan ik het riskeren om die back up verder te zetten, nadat ik de volgende schermen krijg:

Indien niemand kennis, tijd of zin heeft, is het misschien best dit af te sluiten, zodat ik op een ander forum de vraag kan stellen.

Vind u zelf nu niet dat u vreselijk ongeduldig bent en onbeleefd naar de helpers die, wanneer ze tijd hebben, je GRATIS willen helpen? En u bent hiermee niet aan uw proefstuk hé.

 

https://www.pc-helpforum.be/topic/70620-pc-uitvallen-na-opstarten/

En dat je ongeduldig bent heb je eerder zelf toegegeven. Desondanks staan er steeds weer mensen klaar om je gratis advies te geven.

 

Nadat je eerder zei 's avonds niet op je pc te werken heb ik je geantwoord dat de rollen bij de laatste tijd mij net omgekeerd zijn. Wie moet zich aan wie aanpassen beste Theo?

Ik ben met deze mooie nazomerdag met mijn vrouw gaan fietsen. Of had ik omwille van u misschien moeten thuis blijven?

 

5 uren geleden, Theo2602 zei:

Alleen geleerd dat een Back-up nutteloos is.

Dat is de foute conclusie van iemand die gefrustreerd is omdat hij er niet mee kan werken en niet het geduld heeft om geholpen te worden. Zoals gezegd, ik kan de laatste tijd me enkel 's avonds beschikbaar stellen maar u past zich daar niet naar aan. Dat is dan uw probleem hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.