Ga naar inhoud

Hersteld? >>>: OPLETTEN met de oktoberupgrade van Windows 10 die eraan komt !


Passer

Aanbevolen berichten

Update, 12.00: Verduidelijkt dat Microsoft de uitrol hervat heeft voor Insiders en deze breed wil starten als zich geen verdere problemen voordoen.

Bron: https://tweakers.net/nieuws/144359/microsoft-wil-uitrol-w10-october-2018-update-hervatten-na-verhelpen-verwijderbug.html

 

Op dit moment wordt de uitrol van versie 1809 dus alleen nog hervat voor Windows Insiders. Dat zijn mensen die graag proef willen draaien met de nieuwste versies (bèta versies) van Windows 10 in al zijn ontwikkelingsfasen, en die bereid en in staat zijn om bugs te herkennen en te melden aan Microsoft. Insiders zijn dus mensen die zich welbewust aanmelden als proefkonijn. Zij vinden het leuk om naar fouten te speuren.

Insiders gebruiken hiervoor meestal niet de pc die zij ook gebruiken voor hun dagelijks werk, maar een aparte test-pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Windows Insider wilt worden, moet jij je daarvoor specifiek aanmelden. Die mensen vragen inderdaad om problemen, want ze vinden het juist leuk om naar problemen te zoeken en naar de mogelijke oorzaak van die probleem. De doorsnee computergebruiker moet zich zeker niet gaan aanmelden als Windows Insider.

 

Op dit moment stelt Microsoft versie 1809 van Windows 10 alleen nog beschikbaar voor Windows Insiders. Voor gewone computergebruikers is de uitrol van versie 1809 tijdelijk opgeschort. Wanneer Windows Insiders geen problemen melden met versie 1809, zal die versie weer worden vrijgegeven voor het grote publiek. Wanneer dat zal gebeuren, is nog even afwachten.

Wie versie 1809 al had, zal die houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment stelt Microsoft versie 1809 van Windows 10 alleen nog beschikbaar voor Windows Insiders

Persoonlijk vind ik dat insiders de code van software moeten behouden.

Dus niks bekend maken op de gewone forum want nu denk iedereen dat de nieuwste update 1809 is terwijl het nog altijd 1803 de nieuwste goedkeurde update is.

Zelfs ik dacht in begin dat het de nieuwe update was maar ik ben van principe dat de update via de gewone weg zal krijgen.

Zo vermijd ik zoveel mogelijk problemen.

 

Ofwel een apart gedeelte zetten in deze forum voor de insiders.

Maar ik vreest dat er weinig echte insiders zijn dat zulke mensen zoeken effectief naar fouten en oplossingen indien dat kan.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.