Ga naar inhoud

Printer wordt niet herkend in windows 10


steve1973

Aanbevolen berichten

Vooreerst aan Stegisoft, ik heb het geprobeerd maar is niet gelukt. Toch een dikke merci aan u en aan Falstring !!!voor hun reactie.

 

Aan de heer Clarkie:

-Ik heb een ganse week alle mogelijke oplossingen uit de handleiding , uit sites en probleemstellingen uitgeprobeerd en geen succes jammer genoeg.Ook vele andere mensen hebben mij mogelijke oplossingen aangeboden maar de sleutel ontbrak.

 

MAAR;  Clarkie had de ontbrekende sleutel en het is eindelijk  gelukt !  Mijn welgemeende dank hiervoor.

De sleutel moet hebben gelegen in het intypen van de zin printuie.exe /s   !!!  ( heb sde patie niet vergeten)

Mag ik hierbij vragen aan Clarkie hoe u daaraan komt aub? Dit is wel specifiek hoor. Dit vond ik nergens. Ook uw wijze van volledige uitleg met beeld heeft me erg

vooruitgeholpen.

Ik wil hier ook benadrukken dat iedere deelnemer alles heeft gedaan om mij te helpen. Alleen was dit onmogelijk geweest.

 

Blijven nadenken en proberen is de boodschap.

Oprechte dank aan jullie en veel succes met de site !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de heren Falstring en Stegisoft: het is jammer genoeg niet gelukt. Toch enorm merci om mij te willen helpen. Top!

 

Ik heb de ganse week al de mogelijk aangereikte oplossingen uitgeprobeerd.  Niets had het beoogde resultaat.

Tot ik op jullie site kwam....

 

De sleutel had de heer Clarkie ...

Het resultaat is dat de printer nu reageert en perfekt werkt.

De oplossing moet zeker te maken hebben met uw specifieke zin:  printuie.exe /s  ( heb de spatie niet vergeten).

Bedankt ook voor de mooie opvolging met beeldmateriaal bovenop. Fijn  en keurig hoor.

 

 ***Mag ik u hierbij vragen waar u aan de zin: printuie.....komt aub, het werd door niemand ingegeven. ***

Ik heb zoals gezegd alles meerdere malen gedeinstalleerd met" revouninstaller "en terug van HP-site gereinstalleerd maar zonder succes.

De melding: " printer is wschl niet geinstalleerd " bleef zichtbaar na een printorder....

 

Bedankt aan iedereen voor jullie intense medewerking en blijven proberen en elkaar helpen is de enige boodschap !

Veel succes met de site met mensen die onmiddellijk  hulp bieden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

 ik heb het geprobeerd maar is niet gelukt

Dat bestaat niet wat je nu zegt want je hebt zelfs geen antwoord gegeven.

Het is toch niet zo moeilijk om te zeggen of usb poort blauw is aangegeven.

Anders had je simpel een nieuwe poort kunnen aanmaken.

 

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan Stegisoft;

Ik had na de eerste stap toen ik cc cleaner aangezet had gewacht en u een vraag gesteld.Ondertussen was ik overgegaan naar het voorstel van Clarkie met het gekende succes. Juist ik heb blijkbaar niet de ganse procedure die volgde terug opgenomen. Juist , achteraf toen u terug reageerde heb ik gezien dat u nog een bericht verstuurde. Aan de cronologie van de berichtjes kan je zien dat de Clarkie na u gereageerd heeft. Ik heb tijdens het wachten op een antwoord reeds de procedure van Clarkie geprobeerd en dit lukte.

Ik veronschuldig mij als ik mij verkeerd heb uitgedrukt. Inderdaad, 2 de reactie volgde toen ik de procedure van Clarkie doorliep.

Ik he dit zeker zo niet bedoeld hoor Stegisoft. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.