Ga naar inhoud

zolid negatieven kopieerder


Husson

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb bij aldi een negatieven kopieerder gekocht van zolid.

Geinstalleerd cf de handleiding.

Wanneer ik daarna Photo impression 6 opstart en "get photo's" selecteer en daarna "acuire from scanner", krijg ik een melding dat photo impression niet meer werkt. Er wordt naar een oplossing gezocht, en daarna dat ik een melding krijg wanneer die oplossing er is ??????

Alle software weer van de machine afgehaald, en opnieuw geinstalleerd, maar weer dezelfde melding

Wie kan mij hier mee helpen (ben trouwens een klein beetje digibeet dus aub niet al te moeilijke kreten)

alvast bedankt

Danny

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo allemaal,

Ik heb bij aldi een negatieven kopieerder gekocht van zolid.

Geinstalleerd cf de handleiding.

Wanneer ik daarna Photo impression 6 opstart en "get photo's" selecteer en daarna "acuire from scanner", krijg ik een melding dat photo impression niet meer werkt. Er wordt naar een oplossing gezocht, en daarna dat ik een melding krijg wanneer die oplossing er is ??????

Alle software weer van de machine afgehaald, en opnieuw geinstalleerd, maar weer dezelfde melding

Wie kan mij hier mee helpen (ben trouwens een klein beetje digibeet dus aub niet al te moeilijke kreten)

alvast bedankt

Danny

Hallo Danny,

heb hetzelfde "Koopje" apparaat gekocht.

alles volgens de handleiding geinstalleerd.

Bij het openen van Get Photos en vervolgens bij het aanklikken van Acquire From Scanner komt de melding; make sure there is nothing in the scanner klik ik achtereenvolgens op OK en daarna op Calibrate waarna steeds weer dezelfde melding komt. Er wordt volgens mij niet gecalibreert.

Bij het aanklikken van AcQuire volgt steed de melding: ERROR can not find de camera, Please Connect OmniumVision Supercam !!!

Of is het toch een miskoopje ???

Help mij a.u.b. ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast meisterspej

idem, alles volgens handleiding geinstalleerd en aangesloten, maar na venster met -make sure there is nothing in the scanner click ok to start collecting data for calibration.- volgt melding: In Photo Impression is fout opgetreden en moet worden afgesloten. Nederlandstalig ondersteuningsnummer is niet actief. Kom niet verder. Onduidelijk is ook gestelde op blz 7 van handleiding onder 5 mbt Setup Microsoft DirectX 9.0. Heb dit alsnog geinstallerd maar verandert niets. Wat te doen ? Retour Aldi of is er een oplossing ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

idem, alles volgens handleiding geinstalleerd en aangesloten, maar na venster met -make sure there is nothing in the scanner click ok to start collecting data for calibration.- volgt melding: In Photo Impression is fout opgetreden en moet worden afgesloten. Nederlandstalig ondersteuningsnummer is niet actief. Kom niet verder. Onduidelijk is ook gestelde op blz 7 van handleiding onder 5 mbt Setup Microsoft DirectX 9.0. Heb dit alsnog geinstallerd maar verandert niets. Wat te doen ? Retour Aldi of is er een oplossing ?

Hoi, heb inmiddels contact gehad met de helpdesk, geadviseerd is alle Software te verwijderen en het opnieuw te proberen. De software van ArcSoft PhotoImpression 6 laat zich echter niet meer verwijderen die van OVT scanner wel.

Het is nu wachten op reactie van ZOLID anders gaat het apparaat helaas binnen 14 dagen terug naar ALDI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast meisterspej

Hallo,

Nogmaals alles opnieuw gedeinstalleerd/geinstalleerd. Helaas zonder resultaat. Photoimpresion6 is m.i. wel te verwijderen via inst. CD. Helpdesk geeft niet thuis: unfortunetely to ring this number at the moment !(nederlandstalige ondersteuning !)

Arsenaal aan oplossingen nu uitgeput. Indien geen verdere reaktie bij help desk of van deelnemer forum helaas zws retour Aldi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Nogmaals alles opnieuw gedeinstalleerd/geinstalleerd. Helaas zonder resultaat. Photoimpresion6 is m.i. wel te verwijderen via inst. CD. Helpdesk geeft niet thuis: unfortunetely to ring this number at the moment !(nederlandstalige ondersteuning !)

Arsenaal aan oplossingen nu uitgeput. Indien geen verdere reaktie bij help desk of van deelnemer forum helaas zws retour Aldi

Hoi, hartstikke bedankt, het verwijderen van Photoimpression is mij nu ook middels de Inst. CD gelukt.

Het is nu nog wachten op info van de Nederlandse ondersteuning, heb namelijk wel kontakt gehad, zij zouden mij zowel telefonisch en per E-mail informeren nadat zij informatie hadden van ZOLID/ArcSoft.

Ben na bijna 20 uur klooien weer terug naar af.

Hopelijk komt er alsnog een software oplossing want het apparaat lijkt mij nog niet zo slecht voor dit geld.

Groetjes

jac

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jac , heb ook dit product gekocht en krijg ook dezelfde melding, de camera aansluiten terwijl je duidelijk aangeeft aquire from scanner en deze ook netjes selecteerd OVT. Opnieuw installeren helpt niet, internet verbinding uitzetten en virusscanner en firewall uitzetten.....ook niet de oplossing. Werk met Vista en dacht eerst dat het daar mogelijk aan lag, maar toch niet dus. Opstarten in compabiliteitsmodus helpt ook al niet....Helpdesk geeft niet thuis, zal wel heel druk zijn LOL.:ciao:

Als iemand de oplossing weet hoor ik, en met mij velen, het graag. :pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Danny,

heb hetzelfde "Koopje" apparaat gekocht.

alles volgens de handleiding geinstalleerd.

Bij het openen van Get Photos en vervolgens bij het aanklikken van Acquire From Scanner komt de melding; make sure there is nothing in the scanner klik ik achtereenvolgens op OK en daarna op Calibrate waarna steeds weer dezelfde melding komt. Er wordt volgens mij niet gecalibreert.

Bij het aanklikken van AcQuire volgt steed de melding: ERROR can not find de camera, Please Connect OmniumVision Supercam !!!

Of is het toch een miskoopje ???

Help mij a.u.b. ???

Ik had hetzelfde en de informatie van zolid was zo technisch, daar kwam ik niet uit. Heb zelf wat geklooid en uiteindelijk is het me gelukt. Eeerst heb ik alles maar even verwijderd en daarna opnieuw de software en hardware geaktiveerd. Vervolgens heb ik zitten rommelen met "Configuratiescherm - hardware - hardware toevoegen" (terwijl ik het apparaat had aangesloten in de USB-poort). En het was gelukt. Ik kon de fotonegatieven scannen en opslaan. Nogmaals: wat ik precies gedaan heb ...??? Maar probeer het maar eens op deze wijze. Sukses

Cees

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.