Ga naar inhoud

zolid negatieven kopieerder


Husson

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Heb inmiddels de software op m'n desktop geinstalleerd (XP) en daar doet hij het wel op. Resultaat op m'n laptop met vista is een replica van alle voorgaande antwoorden op dit forum.

Danny

yep bij mij hetzelfde maar ik zit nog met het probleem dat hij in XP de scanner als webcam ziet, dus ik krijg een bewegend beeld. Hoe kan ik dit uitschakelen ? Ik heb geen webcam op mijn oude pc, dus daaraan kan het niet liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb die rommel al de dag na de aankoop terug gebracht naar Aldi,de dia's die ik scande waren zo slecht van kwaliteit, overbelicht ik heb alle instellingen geprobeerd maar het was echt niet te doen, dit toestel kost 50€ maar is voor mij nog geen 5 cent waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Ik heb de mijne ook teruggebracht naar de Aldi.

Ik heb alles opnieuw geïnstalleerd en de werking is ok, maar de foto. Niet mooi.

Ik heb de originele foto's er naast gelegd. Een zwart shirt is opeens blauw en de mooie heldere lucht in Kroatië is flets en bijna kleurloos.

Ja foto's maakt ie, maar er is weinig kleur te bekennen.

Jammer .......ik had gehoopt op wat meer kwaliteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Ga naar:

- CONFIGURATIESCHERM >

- SYSTEEM EN ONDERHOUD >

- APPARAATBEHEER >

- BEELDAPPARATEN (Camera's en Scanner) >

Daar zoeken naar de OVT SCANNER

Deze aanklikken met de rechter muisknop en dan STUURPROGRAMMA BIJWERKEN kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Hallo allemaal,

Ik heb bij aldi een negatieven kopieerder gekocht van zolid.

Geinstalleerd cf de handleiding.

Wanneer ik daarna Photo impression 6 opstart en "get photo's" selecteer en daarna "acuire from scanner", krijg ik een melding dat photo impression niet meer werkt. Er wordt naar een oplossing gezocht, en daarna dat ik een melding krijg wanneer die oplossing er is ??????

Alle software weer van de machine afgehaald, en opnieuw geinstalleerd, maar weer dezelfde melding

Wie kan mij hier mee helpen (ben trouwens een klein beetje digibeet dus aub niet al te moeilijke kreten)

alvast bedankt

Danny

Je moet eens www.unisupport.be gaan. Daar kun je een driver vinden voor je diascanner en ook een verwoordde oplossing vinden. Je moet wel belgium laten staan en dan het type negatievenkopieerder 50612 aanklikken. dan klikken op get support. En dan zie je de driver 5.1 en solution guide nl (oplossing) en kun je ze daar downloaden. Voor de driver mag je hem niet direct van de cd installeren. Sluit eerst je diascanner aan ,laat windows de hardware zoeken en hij zal het vragen om het stuurprogramma van de cd te zoeken. steek dan pas je cd in en druk op ok.

hopend je geholpen te hebben groet ik u.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens onder C:\Program Files\

daar moet staan 'ArcSoft\PhotoImpession6'

Indien niet dan moet je alles herinstaleren maar met de 'Zolid scanner' niet aangesloten op je PC

Na installatie doe je het fotoprogam 'Photo Imression 6' open

Druk daarna op 'Aquire from scanner'

Druk dan op 'Calibrate'

Sluit pas dan de Zolid scanner aan op de USB van je PC

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hoi,

Ik heb geen probleem gehad bij het installeren van de negatievenkopieerder. Maar ik krijg wel een foutmelding als ik de fotos wil scannen, ik steek een dia in het apparaat en druk op de knop 'snap shot'. Vervolgens krijg ik de melding : "fail to get image data". Heeft iemand dit probleem nog gehad? En weet er iemand hoe dat ik dit moet oplossen. Ik heb al alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar blijf dit probleem hebben. Ik heb ook al verschillende soorten dia's geprobeerd maar niets helpt.

Alvast bedankt,

Elke

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.