Ga naar inhoud

zolid negatieven kopieerder


Husson

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 maanden later...

Beste Mensen,

Ik kocht ook zo,n Zolid negatieven kopieerder bij ALDI.Alles "volgens het boekje" geinstalleerd en wat denk je???? Werkte perfect!!!!!!!!!!!! Maar na een half uur was het uit met de pret!Van het ene op het andere moment leek het alsof de lamp uit was-hij "las" geen enkel negatief meer.Na het nodige geklooi-aan/uit scanner losgekoppeld/aangekoppeld kwam er weer een eerste negatief in beeld mar snapshot ho maar-beeld werd bevroren.Dan weer de mededeling "image not found" etc etc.Heb ondertussen dit forum van voor naar achter links naar rechts en visa versa gelezen maar het wekt nog steeds niet.Inderdaad PhotoImpression is niet zonder meer te verwijderen-ga maar eens proberen met CD zoals door sommigen vermeld.Als het werkt is het toch een leuk ding.Dus blijf maar hopen op een oplossing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, Ik draai met Windows 7 en wil graag de Zolid negatieven kopieeerder installeren maar hij geeft aan dat de driver niet gevonden is. Is deze driver allen geschikt voor XP en oudere programma's?

Hoe kom ik aan een driver voor Windows 7 ? Wie helpt mij hier aan ?

Groet, Sjoerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jaknu,

Voor jouw probleem met Windows 7 heb ik geen oplossing.Inmiddels werkt het bij mij nu weer perfect.Heb gebeld met de helpdesk 0032 2 808 0354 en in no time iemand aan de telefoon die mij zeer correct te woord stond maar me echter niet verder kon helpen omdat mijn klacht vaag is.Werkte in eerste instantie prima en toen ineens niet.Gaf mij toch het advies alles te verwijderen en opnieuw te beginnen.Echter PhotoImpressions is(was) niet te verwijderen.Toen e-mail gestuurd naar teknihall.be en onmiddelijk antwoord terug dat ik het apparaat op hun kosten kon terugsturen.Maar alvorens dat te doen toch nog eens geprobeerd PhotoImpressions te verwijderen en waarempel dat

lukte zij het na diverse pogingen.Toen weer alles opnieuw geinstalleerd via bijgeleverde CD en het werkte direkt en zonder problemen.Eindconclusie:voor 49.50 een prima apparaat en z'n geld dubbel en dwars waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag allemaal,

Ik ben hier nieuw op het forum.

Voor mijn Kerstmis heb ik een Zolid negatief scanner P50643 gekregen.

Als gevolg problemen met de software "Photo Impression 6" ben ik na even Googelen hier terecht gekomen.

Ik heb heel dit topic doorgenomen maar mijn probleem is hier nog niet aangekaart.

De installatie van de 50585 Driver ging probleemloos laatste nieuwe driver wel gedownload van www.unisupport.net.

PC heropgestart en gaan kijken of de driver correct werkt, dit was OK.

Dan de Photo Impression 6 soft. geInstalleerd. USB (scanner) aangesloten,

soft opgestart, eerst gecalibreerd en vervolgens gescand.

Na het scannen van enkele slides loopt het prg. vast, t.t.z. het schermpje waar de dia moet in verschijnen blijft grijs (geen beweging niet meer).

Om dit op te lossen moet ik telkens de pc terug opstarten, waarna ik weer enkel dia's kan in scannen ( soms 3,soms ook 25).

Ik heb de trial gold versie 6.5 van Photoimpression ook geïnstalleerd gehad, maar hier ook hetzelfde probleem.

Ik werkt met Vista Ultimate en al de laatste updates zijn geïnstalleerd.

Weet aub hier iemand een oplossing voor?

Misschien andere software?

Dank u,

Toedeloe

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Hallo Danny,

heb hetzelfde "Koopje" apparaat gekocht.

alles volgens de handleiding geinstalleerd.

Bij het openen van Get Photos en vervolgens bij het aanklikken van Acquire From Scanner komt de melding; make sure there is nothing in the scanner klik ik achtereenvolgens op OK en daarna op Calibrate waarna steeds weer dezelfde melding komt. Er wordt volgens mij niet gecalibreert.

Bij het aanklikken van AcQuire volgt steed de melding: ERROR can not find de camera, Please Connect OmniumVision Supercam !!!

Of is het toch een miskoopje ???

Help mij a.u.b. ???

Hallo ik heb net ook een digital image copier gekocht en bij mij wewrkt hij ook niet > ik heb de zelfde klachten >> Wat te doen. Ik ga hem maar weer terug brengen bij Aldi Of hebben jullie al een andere oplossing??

---------- Post toegevoegd om 22:50 ---------- Vorige post was om 22:49 ----------

Beste Mensen,

Ik kocht ook zo,n Zolid negatieven kopieerder bij ALDI.Alles "volgens het boekje" geinstalleerd en wat denk je???? Werkte perfect!!!!!!!!!!!! Maar na een half uur was het uit met de pret!Van het ene op het andere moment leek het alsof de lamp uit was-hij "las" geen enkel negatief meer.Na het nodige geklooi-aan/uit scanner losgekoppeld/aangekoppeld kwam er weer een eerste negatief in beeld mar snapshot ho maar-beeld werd bevroren.Dan weer de mededeling "image not found" etc etc.Heb ondertussen dit forum van voor naar achter links naar rechts en visa versa gelezen maar het wekt nog steeds niet.Inderdaad PhotoImpression is niet zonder meer te verwijderen-ga maar eens proberen met CD zoals door sommigen vermeld.Als het werkt is het toch een leuk ding.Dus blijf maar hopen op een oplossing

Heb er ook ene gekocht bij mij valt het niet eens te insatlleren.. Dus zoke ook een oplossing..

---------- Post toegevoegd om 22:55 ---------- Vorige post was om 22:50 ----------

Hoi en heb je inmiddels al een oplossing ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Installeer eens de software vanaf www.unisupport.net !

Kies Nederland en product 50636 of 50599 naargelang uw product !!!!

Op deze pagina vindt u photo impression software (software 141 mb)

Installeer deze eens, dit is een iets andere versie, welke tevens ook beschikt

over een color/brightness adjustment knop !

Hiermee kun je, alvorens een snapshot te nemen, de licht en kleur balans regelen!

Deze software werkt in ieder geval wel is dus het proberen waard!!!

Verwijder wel eerst de reeds geïnstalleerde versie(s) van photo impression!!!!!!!!!!!

Met vriendelijke groeten

Toedeloe

aangepast door Toedeloe
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.