Ga naar inhoud

zolid negatieven kopieerder


Husson

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

bedankt paulus, ik heb nu het nieuwste model van de aldi in huis met eigen scherm en sd kaart slot, gek is dat hij wel ook nummer 771 draagt? zou die driver hier ook mee werken want de inbuilt software gooit er een enorm blurr filter over weet iemand hoe je dat uitzet? Door power knop en flip ingedrukt te houden en daarna power los te laten kom je in het test menu waar wel een optie voor scherpstellen in zit? ook kan je via dit menu de firmware updaten maar een andere versie heb ik nog niet gevonden.

Als iemand iets meer weet, graag hier melden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

niemand nog een idee hoe je dat ding anders instelt? heb een email terug gehad van de uni... helpdesk die vragen of ik aan hun geestelijke vermogens twijfel echter een antwoord hoe de instellingen te wijzigen blijven ze me schuldig. Ik denk dat ik ondanks de onschrepte het ding toch maar hou na flink opkrikken in acdc komen er toch wel leuke plaatjes uit, jammer echter dat er waarschijnlijk met betere instellingen of software update betere resultaten te behalen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.