Ga naar inhoud

pc start niet op


kweetnie_2

Aanbevolen berichten

na vorige week een Format te hebben gedaan heb ik vandaag nog war updates geinstaleerd van Windows. nu bj het opstarten start hij even en dan valt hij terug uit. hij doet even de ligtjes op het moederbord aan en laat de fans draaien en boem terug uit ....    

 

ik heb al verschillende dingen geprobeerd :

 

Alles al eens afgekoppeld en zo op gestart doet zelfde 

 

HDs er allemaal van tussen doet het zelfde en 1 voor 1 terug gestoken.  

 

RAM   voor  verwisseld doet het zelfde......

 

dan had ik ergens gevonden om het batterijtje op het moederbord er uit te halen en zo effe laten staan werkt ook niet 

 

iemand toevallig een idee wat ik nog kan doen? of is het echt mijn moederbord dat stuk is ?

 

 

alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, kweetnie_2 zei:

zelfs alles meten van spanning dan andere - gebruiken van de pin en zo opnieuw  en steeds het zelfde dat ik op de pinnen meet.  

Het spijt me maar hier kan ik niets verstaanbaars van maken.

 

6 minuten geleden, kweetnie_2 zei:

Ik heb alles op de 24 pins gemeten

Meet ook de andere connectoren eens. Of... hang er eens een harde schijf aan en controleer eens of ze draait.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dus op de 24 pins alle draden  gemeten met alle verschillende massa  op de 24 pin  zo alles een paar keer afgegaan. gaf steeds het zelfde ...

 

 Zitten in men pc 2 HDDs en 1 SSD alles al afgekoppeld en 1 voor 1 aan gekoppeld .. blijft het zelfde doen  druk op de knop 1-2 seconde leven en boem weer uit en blijft hij herhalen tot ik stroom afzet ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, kweetnie_2 zei:

Zitten in men pc 2 HDDs

Haal er daar eens eentje van uit en koppel die aan de gedemonteerde voeding. Plug de verbogen paperclip op de juiste plaats in en zet de voeding onder stroom. Hoor (voel) je de harde schijf draaien?

Test zo alle spanningskabels van de voeding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.