Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Lendal

e mails, die niet afgeleverd worden bij de bestemmeling

Aanbevolen berichten

Goedemorgen 

ik krijg van de ICTS  Maiog Aanalyse een bericht dat ik teveel e-mails ontvang, die niet konden afgeleverd worden bij de bestemmeling , mails verstuurd via Exchange.  En dat ze mijn account zullen afsluiten. 

Ik stuur hier als attachment een voorbeeld van mail , die mij bericht dat de doorgestuurde mail niet werd afgeleverd. Het is immers zo dat mijn zoon er voor gezorgd heeft dat al; mijn uitgaande en inkomende mails automatisch als Bcc naar mijn Gmaul account worden doorgestuurd. Er moet daar iets verkeerd lopen maar ik begrijp niks van de tekst, die op de mail staat waarvan ik u een voorbeeld doorstuur. Dit valt voor met alles wat met facebook of Linkedin re maken heeft. 

Kan iemand mij  duidelijk uitleggen wat ik moet doen. Ik ben geen expert in PC en dus moet het als het ware aan een kind uitgelegd worden.  

Dank u en met vriendelijke groeten 

Audass

mailprob.docx

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

dank u hartelijk stegisoft maar ik versta er geen fluit van. 

Ik heb bij facebook mijn primary e-mail adres gewijzigd opdat het bericht verstuurd door facebook niet meer zou binnenkomen bij de exchange server. Maar tot op heden geen resultaat. 

Audass

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

Goedenavond

wat u schrijft is wel correct maar ik zou toch denken dat ik facebook kan vragen hun berichten naar mijn Gmail account te sturen. Is het instellen van mijn Gmail adres als primary e-mail adres onvoldoende om dit te bekomen ? 

Mvg

Audass

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

stegisoft

ik heb dit voor een tiental dagen geleden gedaan en nog steeds komen facebook berichten toe in mijn exchange inbox !

Ik meen zelf mijn eerste facebook account gestopt  te hebben en een nieuw aangemaakt te hebben met als primary emailadres het Gmail adres;. 

Je wordt er gewoon zot van. Was het niet dat ik aangesloten ben in een group , facebook vloog buiten. 

Mvg

Audass

aangepast door Lendal
    aanvulling

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.