Ga naar inhoud

problemen met een sitecom 5ghz USB wifi adapter


keestramper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op 31/10/2018 om 23:13, stegisoft zei:

Je kan op deze pagina (klik) eens kijken of je een betere driver hebt.

Let op de afbeelding of het wel klopt.

 

Mogelijk moet je op met de rechtermuisknop op WLA-3100v1001-driver-v10.exe klikken en dan tab compatibiliteit klikken en dan naar Windows 7 zetten.

 

Misschien moet je eerst naar C:\Program Files (x86)\Sitecom\Sitecom WiFi USB Adapter AC580 gaan en daar op WPSHWPBC.exe klikken en dan zal het waarschijnlijk affectief installeren.

 

Ik ben naar C:\Program Files (x86)\ gegaan en daar staat Sitecom Europe B.V. en daar staan 3 zaken: Hotspot 20 (met wat drivers), RaMedia Server en Vista Supplicant geen driver

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het nu wel gelukt. In keb in bovenstaande bericht op deze pagina geklikt en daar de driver geinstalleerd Dit was de AC580 en ik had in de AC 450 driver

De AC 580 driver is wel goedgekeurd door apparaat beheer en geeft nu geen problemen meer Ik heb nu bij wifi instellingen de 2.4GHZ verbinding verbroken en de 5.0GHZ verbonden en op automatisch gezet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg vreemd vanmiddag was ik er echt van overtuigd dat de problemen waren opgelost en ineens valt de dongel weer uit en word hij ineens niet meer herkend door apparaatbeheer en moet ik noodgedwongen weer overschakelen op 2.4GHZ wat betekend langzamer sites binnenhalen en langzamer spelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan gebeuren.

Gewoon usb stick even uit de poort en dan weer erin en meestal werkt het dan.

Indien het dan nog niet in orde is dan kan je laptop opnieuw opstarten en dan werkt het weer.

Windows 10 heeft soms tijd nodig om te zien of er een update nodig is.

 

Wel moet de router signaal goed werken.

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.