Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Lendal

verwijderen van mails uit inbox van Gmail

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

vroeger kon ik onder zoeken in mail het adteken en het emailadres invullen en dan berkreeg ik alle mails afkomstig van een bepaald e-mail adres. Ik kon die dan gezamenlijk verwijderen naar de trash. Nu lukt dit precies niet meer ?? Heeft Google iets veranderd ?

Mvg

Audass

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

3 uren geleden, Audass zei:

Heeft Google iets veranderd ?

Bij mijn weten niet.

3 uren geleden, Audass zei:

vroeger kon ik onder zoeken in mail het adteken en het emailadres invullen en dan berkreeg ik alle mails afkomstig van een bepaald e-mail adres.

Dat lukt bij mij nog altijd zonder problemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

ja inderdaad sorry maar ik vergat te zeggen dat de verzamelde oude e-mails niet in één klik gezamenlijk kunnen worden verwijderd. Vroeger kon dit wel . 

MVG 

Audeaas 

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Dat kan volgens mij nog steeds. Hieronder hoe ik dat zou doen:

In Gmail vul je in het zoekvak het e-mailadres van een afzender in.

Dit kan dan het resultaat zijn:

5bcdc9f012dc1-Gmail_zoeken_op_e-mailadre

In dat bovenste vakje moet je wel een vinkje zetten om alle berichten van die afzender in een keer te selecteren. Had je dat gedaan? Dat is natuurlijk wel nodig.

En misschien heb je van die afzender wel meer dan 50 e-mails gekregen? Dan moet je nog een extra stap uitvoeren, want Gmail toont in zijn webmail slechts 50 berichten per pagina.

Dus let op de cijfers en pijlen in onderstaande afbeelding:

5bcdcae6c503c-Gmail_alle_berichten_verwi

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.