Ga naar inhoud

dubbele accounts


henkbruijn

Aanbevolen berichten

Goedenavond Henk,

 

Laten we beginnen met je account ....jn.nl

 

  • Ga naar accountinstellingen / Tab E-Mail en selecteer (klik 1x) de account ....jn.nl
  • Nu moet je het gegevensbestand waarin de berichten worden opgeslagen gaan wijzigen.
  • Klik daarvoor onderaan op de knop Map wijzigen.
  • Klik op het plusteken (+) vóór ....jn.nl (en NIET ....jn.nl(1) of ....jn.nl(2)) en vervolgens op Postvak IN en leg vast met OK.
  • Sluit accountinstellingen en vervolgens ook Outlook 2010.
  • Open Outlook 2010 opnieuw en bekijk het resultaat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, henkbruijn zei:

Ik kan de knop "map wijzigen" niet vinden.

Inderdaad, je werkt met IMAP accounts.

Zelf werk ik nog steeds met een POP3 account van mijn provider.  Het spijt me voor u, maar ik heb dus niet de ervaring met IMAP accounts die nodig is om je te helpen.

Ik hoop dat zo snel mogelijk een kenner langs komt opdat uw probleem kan opgelost worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, henkbruijn zei:

Ik ga terug naar pop3.

Verwijder dan eerst je IMAP account. Bij het instellen van je POP3 account moet je deze aan een bestaand pst bestand koppelen. In uw geval kies je best voor het grootste bestand en dat is ...ijn.nl.pst.

Het bestand ...ijn.nl(2).pst kun je daarna importeren. Het bestand ...ijn.nl(1).pst is een basis bestand dat nog leeg is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, het is gelukt!! De problemen zitten dus in dat IMAP gebeuren. Omdat ik op mijn I-pad en I-phone ook outlook ontvang, vond ik het handig om op 1 apparaat de mails te verwijderen, zodat ze op mijn PC ook verwijdert waren en visa versa. Maar ik hou het wel op POP3

 

Dank jullie voor de moeite en de goede oplossing!!

 

Vriendelijke groet,

Henk :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.